kyllingvippen Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Nightwish Også har du jo andre grupper som Tool og Taproot som er verd å sjekke ut Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 sugar og areial råker hart . andre kånge title fra dem Jeg føler bare at jeg må bryte inn her og spørre deg hvorfor du skrev slik? Synes du det er morsomt, eller forventer du at vi begynner å le av det? Når jeg ser slikt, så blir jeg bare dårlig. Ellers: Du liker hard rock, tekno og morsom rap? Hva er det for en musikksmak? Vet ikke om jeg kan anbefale noe for deg, altså... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Prøv noe med Popium! Konge norsk band med slagere som f. eks.: I can't get that lovesong outta my head Silver Lining Beautiful thing og sist, men definitivt ikke minst: Like a little rain Popium: Disse fire er verdt et kjøp... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Popium = Pop Bergenspop på sitt beste/verste... Jeg liker ikke Frank Hammersland. (er det ikke han som spiller og synger?) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg bryr meg ikke om hvem som synger, men Silver lining og Like a little rain er KONGE musikk, selv for den som liker alt fra trekkspillsoloer til Eminem..! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Metal/Rock: In flames HammerFall Full Strike Slipknot Blind Guardian 3doors down Limp Bizkit Metallica AC/DC Ebony Tears Nirvana Disturbed Lost Prophets Guano Apes Dream Evil Dimmu Borgir Rhapsody Kiss Pantera Rammstein Black Ingvars Guns`n Roses Creed SystemOfADown Marylin Manson CKY Black Sabbath Iron Maiden Rapp/HipHop: Eminem, 2pac. 50cent, Tommy Tee.. Alt jeg kan komme på i farta :wink: Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 metallica er den beste musikken.... Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 sugar og areial råker hart . andre kånge title fra dem Jeg føler bare at jeg må bryte inn her og spørre deg hvorfor du skrev slik? Synes du det er morsomt, eller forventer du at vi begynner å le av det? Når jeg ser slikt, så blir jeg bare dårlig. Ellers: Du liker hard rock, tekno og morsom rap? Hva er det for en musikksmak? Vet ikke om jeg kan anbefale noe for deg, altså... ehhmm. hender bare at jeg skriver sånn.. og om du blir dårli av å se på skjermen burde du skru åpp oppdateringsfrekvensen eller gnafse piller nettetikette sierEn kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. så det så kopi sendt som pm til Jimmy Pop Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Metal/Rock: In flames HammerFall Full Strike Slipknot Blind Guardian 3doors down Limp Bizkit Metallica AC/DC Ebony Tears Nirvana Disturbed Lost Prophets Guano Apes Dream Evil Dimmu Borgir Rhapsody Kiss Pantera Rammstein Black Ingvars Guns`n Roses Creed SystemOfADown Marylin Manson CKY Black Sabbath Iron Maiden Må bare få føye til: Manowar Iced Earth Dark Tranquillity Guardians of Time <-- Beste fra norsk jord jeg har hørt Edguy Children of Bodom Sjefsmetal alt sammen Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 takk for svar . har funnet mye bra Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Her er noen band som sikkert ikke er nevnt: Norske: Windir Einherjer Àsmegin Borkangar Vanskapt Grand Alchemeist Immortal Ulver Old Mans Child The Kovenant Tristania Redharvest Utenlandske: Tool Tenacious D ArchEnemy Sepultura Otyg Vintersorg Thyrfing Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Er man fornuftig og hører på musikk som jeg liker, (metal) kan man ta seg en tur Hit. Spilles noen gode sanger der av og til. Desverre funker ikke siden helt bra i Opera. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Her er noen band som sikkert ikke er nevnt: Norske: Vanskapt Vil anbefale Vanskapt - Blandt Guda å Djævla. Se også signaturen min Ellers... www.b-real.net/dreadful/ Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Gangstarr [Full Clip, All 4 Tha Cash, Work Part 2] Eminem - Alle fra the Slim Shady LP... (eminem på sitt beste ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå