grandiosa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hører hele tiden god musikk når jeg er ute. men når jeg sitter er foran pcen og skal ,ømm kjøpe, musikk kommer jeg aldri på noe bra. noen som har et forslag. jeg liker metal, tekno, rap med humor ja egentlig de meste Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Fant en litt artig sang før idag: Steppenwolf - Magic carpet ride | Tøff sang syns jeg Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 last ned winamp 2.91 og skriv alt+l og gå på netradioer. fan meg mange dritbra der. du får også opp "now playing" så du kan se hvilken sang du skal kjøpekjøpe hvis du hører en du liker. Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 hva heter den derre sangen til gåte. vet ikke hvordan den går men tror de har gitt den ut på singel Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 finnes det noen lister over mest spilte sanger på f.eks mp3. Radiokanalen altså. ja jeg vet om topp 20 og hit 40. men topp 20 viser bare hva dem som er idiot nok til å kjpe singler kjøper. og hit 40 viser bare alle sangene som er mest spilt på alle radio kanalene(tror jeg). da innkludert p1 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Prøv litt System of a Down da. :] Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Fant en litt artig sang før idag: Steppenwolf - Magic carpet ride | Tøff sang syns jeg Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Prøv litt System of a Down da. :] sugar og areial råker hart . andre kånge title fra dem Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvis du leter litt på NRK sine sider finner du nok hvilke låter som er 'A', 'B' og 'C'-listet (altså de låtene de spiller mest) på de ulike NRK-kanalene. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Du kan gå hit og søke på musikk du liker, og så vil du også kunne få opp annen musikk som ligner den du søker på. Ut ifra det kan du "handle" til krampa tar deg :wink: Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Du kan gå hit og søke på musikk du liker, og så vil du også kunne få opp annen musikk som ligner den du søker på. Ut ifra det kan du "handle" til krampa tar deg :wink: hva????? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Du kan gå hit og søke på musikk du liker, og så vil du også kunne få opp annen musikk som ligner den du søker på. Ut ifra det kan du "handle" til krampa tar deg :wink: hva????? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hva med å laste ned litt av bandet "Muse"... genial musikk.. spesiellt hvis du vet litt om hvor de er spilt inn osv.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Du kan gå hit og søke på musikk du liker, og så vil du også kunne få opp annen musikk som ligner den du søker på. Ut ifra det kan du "handle" til krampa tar deg :wink: hva????? Du går inn på den siden, søker etter musikk du allerede vet om som du liker. Nede på siden da kommer det opp andre grupper og artister av samme musikktype. Kanskje du finner noe du liker blandt dem. Var ikke verre Men litt jobb blir det jo da...men noe må man ofre, hehe Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 onkel afro - du og jeg er morsom Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Fant en litt artig sang før idag: Steppenwolf - Magic carpet ride | Tøff sang syns jeg Takker for den minner litt om The Doors Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 minner litt om The Doors Godt valg =) For tiden så er vel Ugress sitt album den musikken jeg kan anbefale pr dags dato. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Fant en litt artig sang før idag: Steppenwolf - Magic carpet ride | Tøff sang syns jeg Takker for den minner litt om The Doors Den sanger rocker! Den blir spilt i én av Austin Powers filmene når Pussy shagwell danser helt i begynnelsen... GRRRRR!!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Mange av Barry White's sanger ruler! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Detta er sang: C:Program FilesKazaaMy Shared Folderdrowning pool - let the bodies hit the floor.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå