danielsn Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei. I mit tilfelle går jeg på skole på Raufoss (Vestere toten kommune). Jeg har hybel på Gjøvik fordi jeg har arbeid der og at det ikke finnes kollektivkommunikasjon hjem i de tider arbeidstiden min er og at det i dagene ellers ikke vil være lønnsomt å reise hjem dagene mellom vaktene da kostnadene i transport er høye. vil jeg da kunne trekke fra for kost og losji på selvangivelsen? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kan du godtgjøre at det er en utgift til inntekts ervervelse er svaret i utgangspunktet ja. Men Skattemyndighetene er ikke glade i å gjøre ting enkelt, så det finnes en rekke regler som avgjør hva du kan få godkjent som pendlerbolig. Tror dette skulle være de mest oppdaterte reglene, men ville dobbeltsjekket dette. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Tusen takk for svar =) Da krysser jeg fingrene for at den går gjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå