Connecta Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har gått lei av tregheten i min SE P1i, og er på jakt etter ny telefon. Har vurdert litt Iphone og Nokia 5800, og har også sett at Nokia kommer med en modell som heter 5630 Xpressmusic ganske snart. Kriteriene mine er: -God lyd i tlf og musikkbruk -Se fin ut -Lett å laste ned nye spill -Kunne laste inn all musikk jeg har på pcen relativt enkelt -slippe å bruke stylus på touchskjerm -reagere raskt på trykking -god nettleser -kunne laste ned oppdateringer og programmer direkte via 3G (altså slippe å bruke PC for å laste ned alt mulig) Jeg har nok ikke hatt bruk for alle de funksjoner jeg har hatt i SE P1i, og har heller ikke hatt tålmodighet til å sette meg inn i alle muligheter den har. Hele smart-telefongreia er blitt mest irriterende fordi det er så tregt. Men så digger jeg touch-skjermen, spill og musikk. Har noen noen anbefalinger i forhold til de jeg vurderer, eller noen helt andre? Ikke noe dyrere enn Iphone tror jeg. Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 ikke noe dyrere enn Iphone ?? Den er vel egentlig veldig dyr hvis du tar med abn ?? Skal du kjøpe den fri kommer brudd på binding. Eks 1400,- for telefon og 3500,- i brudd på binding. ca 5000,- totalt. Da nærmer du deg veldig HTC touch HD som er en konge telefon. (Etter min mening gruser den Iphone) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå