travis_g Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det mulig å gjøre en "ulovlig" versjon av Windows lovlig ved å kjøpe en Lisens fra Microsoft eller liknende, eller er man nødt til å fysisk kjøpe en CD i butikken og installere denne? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg er absolutt ikke sikker på om dette løser problemet, men man kan endre nøkkelen du har brukt ved installering i registeret til en du har kjøpt fra M$, men jeg vet ikke om det holder. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Om du velger å kjøpe en lisens fra MS via "pirat advarsel" siden, får du etter en tid en CD/DVD plate i posten (eller med bud på døren som jeg fikk). Så må du laste ned et program som heter Windows key update tool fra Microsofts sine sider. Her skriver du inn koden du får fra MS, og så gjør den resten. Etter en restart skal alt funke. Jeg ble overrasket hvor fort det gikk og hvor god support jeg fikk på telefon da jeg "meldte meg selv" til MS og kjøpte XP Pro lisens fra dem via "pirat kopi siden" deres som kommer opp når du ikke har en gyldig lisens. Trodde kanskje jeg skulle få litt "kjeft" da jeg ringte dem ang nedlastning av Windows key update tool, men de var hyggelige som bare det, og hjalp meg med alt. Har du pengene så trenger du ikke være redd for å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå