JonV Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ja jeg var engang kjempesmart og brukte pirat office. Men da jeg en kveld satt og tenkte at nå er det på tide å bli snill gutt avinstalerte jeg den ikke lovlige. Dagen etter gikk jeg i butikken og kjøpte Office Home/student versjon. Men etter å ha instalert denne fikk jeg beskjed om at office ikke var gyldig. Esken var ny og forseglet. Følger jeg linken get genuine så får jeg beskjed om at programvaren er lovlig/gyldig og alt er ok. Men alle programene i office sier at den er ugyldig. Har noen noen gode tips ? Bare for å nevne det så var ikke det problemet der med pirat office :S Men nå er den jo kjøpt og da sier det at den ikke er genuine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Avinstaller alle versjoner av Office som du har på pcn, last ned, installer og kjør CCleaner fra www.ccleaner.com. Kjør både Renser og Register. Installer Office på nytt igjen og test om det funker nå. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Høres rart ut. Jeg hadde en "host" versjon av office 2003 som tilslutt fikk blåstjerna. Kjøpte en office 2007 og oppgraderte (dvs ikke clean install) og etter neste restart var stjerna vekke og har aldri hørt noe mer om den saken. Begge disse var small business. Kan jo hende at du har problemer pga studentedition ikke har alle programmene som "pro" versjonen har og at det dermed ligger rester. Tror hestekuren nevnt over skal funke. Hvis det ikke funker, kan du jo ringe ms support - du er jo rettmessig kunde nå :-) Lenke til kommentar
JonV Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Ja jeg får vel forsøke litt til når jeg kommer hjem Bare få dama vek fra facebook først :S Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Ufff Da har jeg forsøkt å avinstalere den. Kjørt adaware samt ccleaner og fjerna alt som hadde med office, samt oppgraderinger. Men still så er den ikke gyldig Får vel bare ringe MS da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) http://tinyurl.com/dmor8r eller denne http://support.microsoft.com/kb/895456 Endret 9. april 2009 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
JonV Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Avinstalerte Office igjen. Sletta nevnte nøkler (lå 2 stk der) Resultat Office er fremdeles ikke genuin Lurer på om jeg snart ikke går over til ikke lovlig igjen Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Følger jeg linken get genuine så får jeg beskjed om at programvaren er lovlig/gyldig og alt er ok. internet explorer eller firefox/opera/chrome/etc? selv opplevd samme når jeg prøvde aktivere med firefox både med office og vista, så når prøvde igjen med internet explorer satt den med engang. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Har forsøkt IE, Opera, FF, Safari 4 Beta får jeg ikke sjekket med. Men alle Sier online at den er ok. Men Office selv sier ikke gyldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå