Frusci Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Veit ikkje om dette er rett emne å poste dette i, but here goes: Chrome vil ikkje starte, når eg klikker på det så bare starter det og lukker seg sjølv med ein gang. Har prøvd reinstall og leita etter forskjellige løysingar på google. No luck so far. Fekk data på skulen(videregående), men den er ganske åpen. Det virker ikkje som om noko er sperra på skulenettverket, og Chrome funker heller ikkje heime. Det er XP data. Endret 30. mars 2009 av Frusci Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Prøv å last ned eldre versjoner å se om det funker da Funker det med andre nettlesere (som ikke heter IE )? Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Firefox funker, men får ikkje internett der på skulen av ein eller anna grunn. Fekk det før, og eg får det heime. Explorer er det einaste eg får nett med på skulen for augonblikket, noko som virker veldig rart. Og veldig kjipt, for explorer er "bajs", rett og slett. Treigt og slitsomt. Chrome er raskt og ryddig. Endret 30. mars 2009 av Frusci Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 En del skoler har satt ned sperre for Chrome eller har iallefall problemer med å få kjørt chrome etter det jeg hører. Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Om dei har gjort det, ser eg ikkje heilt grunnen. Explorer er jo crap, og dei burde dei forstå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hør med IT-ansvarlig på skolen din. Du har jo FireFox som fungere da så..jah..store problemet er det vel egentlig ikke? Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Skulen seier nå at internet er ustabilt, pga. internett leverandør. Men Chrome funka ikkje på fredag før denne meldingen heller. Ikkje internett i anna enn Explorer heller. Hør med IT-ansvarlig på skolen din. Du har jo FireFox som fungere da så..jah..store problemet er det vel egentlig ikke? Internet funker ikkje på Firefox på skulen. It's like a nightmare. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Vet ikke hvordan Chrome behandler proxyer, men av erfaring så er det ofte det som er problemet på skolenett. Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Oi, der funka det igjen. Har ikkje gjort noko anna enn det eg gjorde i går, og det har ikkje funka på ei veke. Rart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå