Jimstar Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei. jeg skal få tilbake en 4 år gammel shuttle jeg bygde selv. den er gammel og utdatert, men jeg skal bare bruke den til å spille warcraft, noe jeg vet fungerer utmerket. jeg tror pcen orginalt har en Amd athlon 3200 prosessor (en av de gode for 4-5 år siden) og 512 kingston ramm. Den hadde et radeon 9800 kort i seg, men det er borte nå. Derfor lurer jeg på om jeg bør kjøpe et ATI Radeon HD 2400 Pro, 256 MB, CrossFire-støtte, AGP til den. Er dette kortet mye større enn det gamle? Trenger et liiite kort, for at det skal passe inn i gode gamle shuttlen. håper det fremdeles er noen på forumet som husker de gamle komponentene. Jeg har hverken råd eller tid til å spare til nytt utstyr, så jeg vil ikke høre det. Men si meg gjerne om dette skjermkortet er FOR bra for det ellers gamle utstyret. Takk! Lenke til kommentar
hansi705 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 hei, hvis du kjøper det skjermkortet vifteløst så er det kjempelite og burde ikke ha noen problemer med å passe i pcen din. Skjermkortet, har ikke noen spesiellt god ytelse akkurat, men står i stil med resten av din maskinvare Lenke til kommentar
Revox Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Crossfire og AGP henger vel temmelig dårlig sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå