Gå til innhold

Penere klær til sommeren (pique, polo)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

med utgangspunkt i førstepost:

 

jeg skjønner ikke hva som er så galt med lacoste. jeg synes de er normalt flotte klær.

 

uansett. sommerklær av det mer fjonge generelt er vel som tidligere nevnt slikt som;

lyle & scott,jean paul,ralph lauren,lacoste(ja,dere leser riktig),hugo boss,armani og j.lindeberg.

greit det er dyrt,men så får man kvalitet også.lett å svi av mer enn man først hadde tenkt når man handler den type merkeklær. ellers så er det greit med noe rimelig fra batistini bare for å ha noe å kunne bytte på.det normalt flotte klær man finner der som ikke koster mer enn lommeboken tillater.

 

jeg for min del har også kjøpt noen t-skjorter fra bunker-mentality som jeg tenker å bruke på golfbanen i sommer.kanskje ikke det mest fjonge,men artig synes jeg.

post-170365-1238777213_thumb.jpg

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Her er 3 chinoser du bør ha til sommeren:

Scotch & soda red chinos. Billige, 650 kr.

10043016_h1.jpg

Hm, kanskje det er Scotch & Soda som har chinosene jeg har postet tidligere. Trodde egentlig at det var J. Lindeberg eller Filippa K, men det ser ut til at det er de samme.

 

Tar nok turen innom butikken i morgen, så kan jeg dobbeltsjekke.

 

Forresten, hvor i London finner jeg PRL, Gant, Lacoste og Hugo Boss?

Må være godt utvalg, helst i nærhet til Bond Street/Oxford Street.

Og, hvordan er prisene? Noe billigere enn i Norge?

Tenker da spesielt på piquéer og shorts, hva ligger typisk en piqué fra PRL på i London? Vurderer å hamstre dersom det er mye billigere enn de 800 kronene de koster her i Norge.

Lenke til kommentar

Du finner det nok nær Oxford street ja, utenom at jeg har noe mer peiling på det. Men tenker en helt standard Polo fra PRL koster rundt 60-65£, noe som med dagens kurs er ca 580,- ( uten å rekne noe på det ). Så du tjener helt klart på å kjøpe i London.

 

Shorts fra Boss/PRL ligger også fra 50-90£ spørs på modell osv :)

Lenke til kommentar
Forresten, hvor i London finner jeg PRL, Gant, Lacoste og Hugo Boss?

Må være godt utvalg, helst i nærhet til Bond Street/Oxford Street.

Og, hvordan er prisene? Noe billigere enn i Norge?

Tenker da spesielt på piquéer og shorts, hva ligger typisk en piqué fra PRL på i London? Vurderer å hamstre dersom det er mye billigere enn de 800 kronene de koster her i Norge.

Anbefaler deg å besøke Ralph Laurens flagship store(Adresse :No 1 New Bond Street). I samme gate finner du også de andre merkene du etterspør, Gant vil jeg dog tro det er heller dårlig med - uten å være helt sikker..

Piqué fra PRL koster vel ca. det samme som i Norge, ingen grunn til å hamstre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...