Gå til innhold

Penere klær til sommeren (pique, polo)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil du ha pique-skjorter som ikke er like "pene" som de fra RL/Lacoste er de fra A&B et fint valg. Vær dog påpasselig med størrelse – medium er small, large er medium. De skal sitte veldig tight, men har du tatt et par push ups i livet skal du være tynn om du får på deg en medium og har blod i armene etterpå.

Lenke til kommentar
Vil du ha pique-skjorter som ikke er like "pene" som de fra RL/Lacoste er de fra A&B et fint valg. Vær dog påpasselig med størrelse – medium er small, large er medium. De skal sitte veldig tight, men har du tatt et par push ups i livet skal du være tynn om du får på deg en medium og har blod i armene etterpå.

Gjelder dette alle piqueer? De fra H&M også? I så fall trenger jeg L eller XL, da jeg er kraftig bygd. :p

Lenke til kommentar
Ralph Lauren har en del, også rugby-skjorter. Disse har dog mer detaljer og har ofte striper og andre detaljer, mens de vanlige poloene fåes også som long-sleeve.

 

http://www.ralphlauren.com/family/index.js..._men_cs1_rugbys

http://www.ralphlauren.com/search/index.js...ion|Men|See+All

 

Takker for svar. Har lenge vært på jakt etter rugby-skjorter med "krager" på ermene, hvis noen skjønner hva jeg mener.

Slik som på en skjorte. Har lenge ønsket meg en slik! :D , Men ikke funnet noen.. :(

Endret av Eriqo
Lenke til kommentar
Jeg skal til USA i sommer, så tenkte å kjøpe mye klær der, men tenkte jeg skulle kjøpe litt før sommerferien.

 

Da anbefaler jeg sterkt Abercrombie & Fitch :) Sykt mye fine klær til gutter der. Ikke bare pique, men skjorter, gensere, tskjorter osv.

 

Jeg er uenig. Om jeg skulle reist til USA er det tusen andre klesmerker jeg ville brukt penger på en A&F.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...