Gå til innhold

Penere klær til sommeren (pique, polo)


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på en litt "keegere" stil, vet ikke helt definisjonen, men dere skjønner hva jeg mener ;)

 

Tenker på merker av kvalitet. Vil helst ikke betale alt for mange hundre lapper, vil prøve å presse dem ned til 400-500kr pr stykke, hvis det er mulig? Vil heller ikke ha lacoste, da det har fått et tragisk rykte.

 

Tenker ensfarget, og de bør være ganske diskreè, med et lite merke på brystet, noe slikt som lacoste har.

 

Ville helst kjøpt i butikk, men hvis det er ekstrem forskjell på prisene og utvalget i butikkene og på nettet, kan jeg alltids bestille. Byene jeg har for disposisjon: Sandnes og Stavanger. Her burde de fleste normale butikker finnes ;).

 

Takker for svar :).

 

Jeg vurderer foresten å kjøpe disse, hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må le litt av den "keeg" stilen, husker jeg hørte mye av det på videregående. Folk var stolte over å være "keeger". Du får dessverre ikke presset prisen til 400-500kr på piqueer. Hvertfall ikke de fra Ralph Lauren, J.Lindeberg og Lacoste. Da må du i så fall vente til etter sesongen. Lyle & Scott skal ha litt lavere pris, men det ligger fortsatt over 500,-kr om jeg husker riktig, lenge siden jeg har kjøpt L&S piqueer da dem har latterlig dårlig kvalitet.

 

Skoene er helt ok. Men siden hadde jo elendig design, skulle nesten tro det var en useriøs side.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Hva er deffinisjonen av " keeg " uansett? Poloene fra L&S koster forøvrig 699,- på Rolfsen og Geddon i Stavanger, om jeg ikke tar helt feil. RL får du for en hundrings ekstra, prisene på JL & Lacoste har jeg forøvrig ingen aning om.

 

Hvilke poloer anbefaler herr bebeluv da?

 

Skoene likte jeg egentlig ikke særlig til sommer bruk, hvertfall ikke i kombinasjon med poloer, men er sikkert noen som digger det også :)

Lenke til kommentar

Jeg mener "keeg" blir som wannabe vill se bra ut, ved å kjøpe masse merkeklær. Jeg er hvertfall godt fornøyd med J.Lindeberg piquene og Ralph Lauren custom fit. Bruker det som regel til trening/jogging/tennis, så det blir mye vasking, men passformen blir aldri sliten. Der taper L&S rått! slappere piqueer får du ikke tak i, passformen på L&S er kjempebra i starten, men etter noen runder i vaskemaskinen blir dem slappe. Jeg tørr å påstå at H&M sine har bedre kvalitet enn L&S.

Lenke til kommentar

La oss ikke diskutere definisjonen på "keeg" stil. Jeg sa at jeg ville kle meg litt penere, litt voksnere og mer sivilisert stil.

 

Kan noen linke H&M sine piqueer?

 

Når jeg så for meg skoa, så jeg for meg dem med bukser :p Vet ikke om det kommer til å se litt dumt ut i sjorts :p?

Noen som har forslag til andre sko? Mainstream lacoste sko og DC skate sko er utelukket.

Lenke til kommentar

Hvis du ser etter pique skjoter til en ok pris vil jeg anbefale deg å gå inn på hjemme siden til Abercrombie & Fitch. Har ikke noen selv, men en kompis av meg kjøpte noen når han hadde vært i USA. De han kjøpte har hatt bra kvalitet.

 

På skjortene har de bare logoen sin (en elg eller A&F). Så ikke noe logoflash. Og prisen er helt grei. 60 USD pr stk er jo en grei pris (shipping kommer da i tillegg). Vet ikke om de i det hele tatt sender til Norge. Men det finner du fort ut.

 

Bare et lite tips.

 

(synes at de er kulere enn lacoste ettersom alle har lacoste. Så har A&F så skiller du deg litt ut. Og ikke på en dårlig måte ;) )

Lenke til kommentar

Piqueene så helt greie ut :)

 

Tror jeg skal dra til H&M i helgen å prøve dem. Vil det være lurt å ringe på forhånd å høre om de har piqueene inne? Handler ikke ofte på H&M.

 

Jeg vil også invistere i en god pique. Tenkte å kjøpe en blå polo fra Ralph Lauren.

Hva er den billigste måten å skaffe seg en RL polo? Sender ASOS pakker og skriver at verdien er 199kr?

 

Tror det blir 1 hvit og 1 sort pique fra H&M, en polo fra RL og et par hvite diesel tøy sko :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...