Gå til innhold

Age of Conan stadig på tur nedover (PC)

Anbefalte innlegg

FunCom er ikke annet enn et amatør selskap som traff blinken da de laget Anarchy Online, men som snubbler nedover siden.

Jeg fatter ikke at de heller gjør et Anarchy Online Remake projekt heller. Uansett hvilket MMORPG jeg spiller treffer jeg på tusenvis av AO fans, og som bare snakker flott over spillet. Og der på den som "The good old days".

Disse fans hadde glatt kommet tilbake om den ble laget på nytt med ny grafisk motor, nytt innhold osv. Tenk så spennende det hadde vært! De kunne laget spillet som et "aftermath" etter alien angrepene, og at alle sider nå kjemper for å ta i makten! Eller at disse Aliene har tatt over og folkene er nå slaver, eller Aliene er en del av verden nå.

Mulighetene er endeløse i den Anarchy Online verden!

Kom igjen FunCom! Go back to AO your baby misses you! :love:

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FunCom er ikke annet enn et amatør selskap som traff blinken da de laget Anarchy Online, men som snubbler nedover siden.

Jeg fatter ikke at de heller gjør et Anarchy Online Remake projekt heller. Uansett hvilket MMORPG jeg spiller treffer jeg på tusenvis av AO fans, og som bare snakker flott over spillet. Og der på den som "The good old days".

Disse fans hadde glatt kommet tilbake om den ble laget på nytt med ny grafisk motor, nytt innhold osv. Tenk så spennende det hadde vært! De kunne laget spillet som et "aftermath" etter alien angrepene, og at alle sider nå kjemper for å ta i makten! Eller at disse Aliene har tatt over og folkene er nå slaver, eller Aliene er en del av verden nå.

Mulighetene er endeløse i den Anarchy Online verden!

Kom igjen FunCom! Go back to AO your baby misses you! :love:

Siden omtrent hele ledelsen i Funcom er byttet ut og nye sjefsproducere er satt inn,har det blitt/ kommer det til å bli forandringer ; Age Of Conan har nytt godt av dette og vertfall etter patch 105 vil være det beste low-fantasy onlinespillet der ute - uten tvil.Jeg har spilt omtrent alle onlinespil siden 1999 og Aoc begynner nå å bli krem.

Jeg er enig med deg angående anarchy Online , for et fabelaktig spill - jeg har selv en 214 adventurer , 211 soldier og noen lavere lvls i det spillet.

Ny grafikkmotor er jo på veg med dx9 grafikk - hang on in there !!!!

Ellers en liten sidekommentar til denne spillesiden ; etter at gamer forlot dere , så har flere artikler dere har publisert fått et mer mass/serie produsert inntrykk - akkurat som dere oversetter hele greia fra engelsk eller noe.Dette er et dårlig tegn hvis dere skal henge med i de fabelaktige artiklene til feks Gamer.no

Lenke til kommentar

Huff dette var en dårlig propagandapreget nyhet :/

Ellers blir vel regnskapstall tilgjengelig rundt mars og dermed naturlig at vi får det økonomiske resultatet nå. Underskudd er et resultat fra nedgang i hele 2008 og tidligere samt at det tar tid å rette opp skipet igjen.

Det som er dårlig med denne nyheten er spekulasjoner om synkende spillertall. Først må dere skille på abbonenter som henger igjen, har sluttet å spille, ikke fornyer og aktive spillere. Som spillerne av AoC selv sier så øker aktiviteten, altså aktivt spillertall øker!

Slike dårlige nyhetsartikler er med på å gjøre snuoperasjonen vanskligere.

EDIT:

Nå har jeg aldri skjønt hvorfor AO var så populært, jeg prøvde det et par ganger for noen år siden og det falt ikke i smak i det hele tatt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Huff dette var en dårlig propagandapreget nyhet :/

Ellers blir vel regnskapstall tilgjengelig rundt mars og dermed naturlig at vi får det økonomiske resultatet nå. Underskudd er et resultat fra nedgang i hele 2008 og tidligere samt at det tar tid å rette opp skipet igjen.

Det som er dårlig med denne nyheten er spekulasjoner om synkende spillertall. Først må dere skille på abbonenter som henger igjen, har sluttet å spille, ikke fornyer og aktive spillere. Som spillerne av AoC selv sier så øker aktiviteten, altså aktivt spillertall øker!

Slike dårlige nyhetsartikler er med på å gjøre snuoperasjonen vanskligere.

La oss håpe vi slipper flere slike useriøse artikler i reneste tabloid/Se Og Hør stil i fremtiden.Den er tydelig skrevet av en forfatter som ikke er inni gaming-verdenen.

Lenke til kommentar

For et utrolig toskete innlegg. Tror du virkelig det finnes skribenter på hvilken-som-helst spillside som IKKE er inne i "gaming verden"? Det sier seg selv at de som skriver på slike sider er godt over gjennomsnittlig interessert hva spill angår.

Tittelen på denne artikkelen var missledene, greit nok - men inneholdet var faktisk interessant. Ser flere her skriker fordi artikkelen ikke reflekterer hvordan spillet er i dag? Hvordan i all verden kan man i det hele tatt trekke den konklusjonen? Artikkelen nevner knapt selve spillet - men derimot at Funcom (og ergo AoC) fortsatt sliter økonomisk.

Her tror jeg det er snakk om en hissig fanskare som så rødt når favorittspillet deres ikke fikk den omtalen de ønsket.

Lenke til kommentar
For et utrolig toskete innlegg. Tror du virkelig det finnes skribenter på hvilken-som-helst spillside som IKKE er inne i "gaming verden"? Det sier seg selv at de som skriver på slike sider er godt over gjennomsnittlig interessert hva spill angår.

Tittelen på denne artikkelen var missledene, greit nok - men inneholdet var faktisk interessant. Ser flere her skriker fordi artikkelen ikke reflekterer hvordan spillet er i dag? Hvordan i all verden kan man i det hele tatt trekke den konklusjonen? Artikkelen nevner knapt selve spillet - men derimot at Funcom (og ergo AoC) fortsatt sliter økonomisk.

Her tror jeg det er snakk om en hissig fanskare som så rødt når favorittspillet deres ikke fikk den omtalen de ønsket.

ALLE vet hvordan det økonomiske gikk for Funcom i FJOR - dette er gammelt nytt med ørten forskjellige artikler fra før, også denne såkalte spillesiden har hatt dette oppe før.

Kan du fortelle meg hva som er nytt med denne artikkel uten om det å resirkulere det andre har skrevet og komme med en elendig misvisende overskrift ? Hvorfor er det nødvendig å prøve skape en "nyhet" ved å anta og komme synske tilnærmelser og ting de IKKE har det MINSTE peiling på ? (antall spillere og hvordan Funcom gjør det økonomisk akkurat nå)."Stadig på tur nedover" - hvor langt bakover i tid kan man forsvare en slik formulering i nåtid ?

Er det Age Of Conan ikke trenger , så er det slike "propaganda" artikler.

"Tror du virkelig det finnes skribenter på hvilken-som-helst spillside som IKKE er inne i "gaming verden"? Det sier seg selv at de som skriver på slike sider er godt over gjennomsnittlig interessert hva spill angår." skriver du, da spør jeg - hvordan kan man være over gjennomsnittlig interessert i gaming når man baserer seg på FJORÅRETS tall mht til spillerbase og økonomi og siterer i tillegg en BANK !!!!

Jeg tenner litt på pluggene når ting og tang blir urettferdig det må jeg innrømme, men at folk skriver ting som "Fanboy" osv bare fordi vi er uenig med artikkelen , vitner om et intelligent lavmål som ikke hører hjemme på et diskusjonsforum.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Mulig det går litt fort i svingene for forfatteren, men AoC er ikke sluppet i Korea enda!

(Og der var artikkelen endret. Kudos for det :roll: )

Burdet også vært nevnt at 19 mill. dollar av dette tapet var verdi nedskrivning på AoC og lav dollarkurs... Og at inntekten i samme periode var på 8 mill. dollar... Og at de fortsatt har 280 mill. kroner på bok... Men det hører vell ikke hjemme under en slik overskrift!?

Endret av Knugo.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...