Deus Ex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Hei Jeg skal kjøpe et SLR kamera for første gang, jeg har vært interessert i bilder lenge nå og har tukla mye med vanlig kamera og litt med mobilkamera Så jeg er på nybegynnerfronten ennå synes nå jeg, men jeg vurderer å kjøpe denne her. Elkjøp Følger ikke med objektiv og minne. Dette er det samme men koster litt mer men det følger med objektiv, jeg vet ikke om det er bra nok for meg eller ikke. Elkjøp samme kamera med objektiv Dette blir da minnebrikken jeg vurderer. Er SD/SDHC som er kombatibelt med kameraet Minnebrikke Hvis ikke det objektivet som fåes med i pakka som koster 4000kr kan jo jeg kjøpe den samme som koster 3139kr og kjøpe et objektiv separat. Når det gjelder objektiv trenger jeg litt hjelp av dere erfarne, jeg tenkte på å kjøpe et til rundt 2000kr, da jeg har sett masse objektiver på nettet har jeg kommet frem til at det rette stedet er å kjøpe dette på ebay.com, da det er fælt mye utvalg der og ut i fra det jeg ser så er det ikke så dyrt heller. Jeg er ikke flink med de tekniske spesifikasjonene på objektiv ennå, så her trenger jeg hjelp av dere kyndige med å velge et. Jeg stiller ikke store krav, iallefall ikke ennå, men jeg vil ha noe bedre enn de vanlige kit objektivene. Her er en ebay link, jeg har krysset av alle kriteriene som passer meg, så nå kan noen av dere hjelp meg og velge et objektiv. ebay Spørsmålet er.. Er det noe vits i at jeg som amatør stresser med objektiv, vil jeg ikke trives med det som følger med, jeg tar mye bilder i dagslys, bilder av biler fra forskjellige vinkler og avstander, bilder av naturlandskap, havet, mennesker, kanskje noen bilder i mørket å. Så hva sier dere........ Endret 30. mars 2009 av Deus Ex Lenke til kommentar
Deus Ex Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 og jeg lurer fælt på hva dette er Objektiv??? Lenke til kommentar