riroil Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg har en Samsung SYncMaster 225MW som jeg bruker som skjerm til min pc. Den er koblet via HDMI. Problemet er at når skjermen står på HDMI så spraker det elektroniske lyder fra høytallerene. Det kan høres ut som et gammelt analogt modem. Den vanlige lyden via HDMI virker heller ikke. Dette gjelder kun når den står på HDMI, ikke når jeg bruker tuner eller VGA-tilkobling. Har forsøkt med flere pc'r Noen som har tips? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Prøver å bumpe denne før jeg blir gal. Ser jeg har skrevet litt galt over også. Det er ikke fra høytallerene. I hverfall er lyden selvom jeg slår å lyden på skjermen. Lenke til kommentar
THx1138 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Virker på meg som den har en defekt av noe slag. Regner med at du har HDMI på skjermkortet og at du ikke kjører med en DVI>HDMI emulator? Kan du feks deaktivere lyd fra HDMI kontakten? Er ikke kjent med HDMI skjermkort egentlig. Er skjermen ny? Ville da ha vurdert en reklamasjon/angrerett hvis dette er tilfellet. Vet sannerlig ikke hva det kan være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå