twicedice Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg skal opp til mattematikk eksamen om en måndes tid for å få generell studiekompetanse, men begynner å bli redd for at jeg kanskje ikke skal greie det. har søkt meg inn på Markedshøyskolen i oslo, men de krever generell studiekompetanse. Trenger liksom en plan B om jeg skulle stryke. noen som har noen tips til utdanning og skoler som ikke krever studiekompentanse? (helst i oslo) kan slenge inn at jeg ikke er noen musiker siden jeg ofte blir anbefalt NISS i oslo ellers er jeg åpen for alle forslag og erfaringer Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Les matte du, det går nok bra. Det skal tross alt ikke mye til for å bestå (karakter 2). Men hvis du skal studere økonomi er det kanskje greit å ha mer enn et kursorisk innblikk i faget.. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 får manne i meg mattematikken. søke jobb som plan B, ganske lunken respons. sikkert av en grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå