eab Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det var du som nevnte billig f-body. De billigste ligger vel rundt 40-50 lapper... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Poenget i denne tråden var vel hvordan bygge om til bakhjulstrekk, så kom noen å sa det var lurere å kjøpe en ferdig bakhjulstrekk bil, jeg kom med et seriøst og bra forslag til artig bakhjulstrekk bil, i motsetning til disse Audi, Ford og Subaru greiene som er nevnt tidligere, og så kom det tilogmed noen trekkende med Toyota Trådstarter sier jo at han også vurderer 4-hjulstrekk, og lurte litt rundt det, derav forslagene... Fullt mulig å ha det morsomt med 4-hjulstrekk uten turbo og masse gamp, men mest på vinter og grusveier selvsagt... Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Slipper lett på tørr asfalt med min, 0 stress Kjører en S4 2.2TQ med 295 gamp. Om du klipper diffledninga kan du ha på manuell diffsperre i alle hastigheter i tillegg, og da blir det mye morro Da har du ikke slicks på bilen for å si det sånn.. Hadde en S4 selv med tett oppunder 300hk, makan til understyrt bil har jeg aldri vært borti.. 70/30 vektfordeling med motoren foran forhjula sier seg selv at ikke veldig brukanes til å kjøre på en svingete bane.. Nyere S4 med B5 karossen er nok mye bedre.. Kjøp 200sx sier nå jeg, trimvennlig, bra deletilgang og man får alt av trim/styling til den.. Endret 16. mai 2009 av AnDtHo Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Kjøp deg en slik en. Endret 16. mai 2009 av Larssv Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hva er dette med pris plutselig? Hvor har du disse 40.000 du snakker om fra? Får man en nyere Subaru STi eller en RS2 eller en cossie for det kanskje? Eller kanskje en sånn Toyota som er nevnt over? Poenget i denne tråden var vel hvordan bygge om til bakhjulstrekk, så kom noen å sa det var lurere å kjøpe en ferdig bakhjulstrekk bil, jeg kom med et seriøst og bra forslag til artig bakhjulstrekk bil, i motsetning til disse Audi, Ford og Subaru greiene som er nevnt tidligere, og så kom det tilogmed noen trekkende med Toyota Vanskelig å finne en RS2 til 40.000kr når de vaneligvis ligger fra 150.000kr som var den billigste jeg har sett her i landet, og helt opp til 300.000kr Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 har linket til s4 til 100.000kr lengre framme i tråden, den hadde heller ikke kjørt så mye hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Slipper lett på tørr asfalt med min, 0 stress Kjører en S4 2.2TQ med 295 gamp. Om du klipper diffledninga kan du ha på manuell diffsperre i alle hastigheter i tillegg, og da blir det mye morro Da har du ikke slicks på bilen for å si det sånn.. Hadde en S4 selv med tett oppunder 300hk, makan til understyrt bil har jeg aldri vært borti.. 70/30 vektfordeling med motoren foran forhjula sier seg selv at ikke veldig brukanes til å kjøre på en svingete bane.. Nyere S4 med B5 karossen er nok mye bedre.. Kjøp 200sx sier nå jeg, trimvennlig, bra deletilgang og man får alt av trim/styling til den.. Fatter ikke hva Audi driver med jeg, når man tar seg en titt nedi motorommet så tenker man, OMG! Det samme har jeg goså sett hos opel med f.eks V6 under panseret, både batteri og motor nesten plassert foran radiatoren Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Slipper lett på tørr asfalt med min, 0 stress Kjører en S4 2.2TQ med 295 gamp. Om du klipper diffledninga kan du ha på manuell diffsperre i alle hastigheter i tillegg, og da blir det mye morro Da har du ikke slicks på bilen for å si det sånn.. Hadde en S4 selv med tett oppunder 300hk, makan til understyrt bil har jeg aldri vært borti.. 70/30 vektfordeling med motoren foran forhjula sier seg selv at ikke veldig brukanes til å kjøre på en svingete bane.. Nyere S4 med B5 karossen er nok mye bedre.. Kjøp 200sx sier nå jeg, trimvennlig, bra deletilgang og man får alt av trim/styling til den.. Fatter ikke hva Audi driver med jeg, når man tar seg en titt nedi motorommet så tenker man, OMG! Det samme har jeg goså sett hos opel med f.eks V6 under panseret, både batteri og motor nesten plassert foran radiatoren Gamle Audi quattro har et firehjulssystem hvor de fremre drivakslene kommer ut helt fremst på girkassen. Dette betyr man alltid vil få så mye overheng som man trenger til å få plass til lengden på motoren pluss evt. radiator og intercooler, foran forhjulene. Det at audi brukte rekkefemmere hjalp ikke akkurat på. Så vidt jeg vet bruker kun Subaru den samme konfigurasjonen, men der blir overhenget kraftig redusert da de bruker bokser 4-ere stort sett, som omtrent tilsvarer en rekke-toer i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå