Luskern Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 unnskyld?... Altså Det eier. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Slipper lett på tørr asfalt med min, 0 stress Kjører en S4 2.2TQ med 295 gamp. Om du klipper diffledninga kan du ha på manuell diffsperre i alle hastigheter i tillegg, og da blir det mye morro Lenke til kommentar
Luskern Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 unnskyld?... Altså Den eier, Sierra. Slipper lett på tørr asfalt med min, 0 stress Kjører en S4 2.2TQ med 295 gamp. Om du klipper diffledninga kan du ha på manuell diffsperre i alle hastigheter i tillegg, og da blir det mye morro Oisann, det høres bøst ut! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 en gammel 80 eller 90 med s4 motor må jeg si er en genial bil, da har du både lett bil og den er enkel og trimme. Deler er det nok av.. Lenke til kommentar
Luskern Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 en gammel 80 eller 90 med s4 motor må jeg si er en genial bil, da har du både lett bil og den er enkel og trimme. Deler er det nok av..Låter bra det der, men litt stress å bygge om til rwd. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 kjøp ferdig, tro meg du sparer penger og får bedre resultat. Hvis du skal få et bra resultat er det mer som må gjøres enn kun å endre på hvilke hjul som drar. tyngdepunkt på bilen ift akselavstand osv. Kjøp en cossy, overhal motorn hos jenspeed engineering og kjøpt et 400hk kit, nye foringer og fjærer rundt hele. så skal jeg love deg at du får noe helt annet å kjøre med enn et garasjemekk av en gammel audi som er konvertert til bakhjulstrekk! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Koslig å være mer i garasjen en ute på veien da... EDIT: Chuck norris, nice. Endret 1. april 2009 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) ikke vits å kjøpe cosworth hvis du skal sladde og ha det morro. cosworth kjøper man om man er entusiast og tar fram bilen på fineværsdager, eller hvis man er en person som gjerne skrur på bilen i et par år og dreper den i løpet av et par uker på bane, for så å bygge den opp igjen. Ford generelt er noe drit. Og bare så det er sagt så er jeg ford entusiast og medlem i ford-klubben. jeg kan også få rykninger i div kroppsdeler om jeg ser en velholdt orginal sierra. og til slutt så må jeg nevne at jenspeed har sluttet for en stund siden, og han var uansett overarbeidet og tok sjelden telefonen. Endret 1. april 2009 av Gridset Lenke til kommentar
Luskern Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 kjøp ferdig, tro meg du sparer penger og får bedre resultat. Hvis du skal få et bra resultat er det mer som må gjøres enn kun å endre på hvilke hjul som drar. tyngdepunkt på bilen ift akselavstand osv. Kjøp en cossy, overhal motorn hos jenspeed engineering og kjøpt et 400hk kit, nye foringer og fjærer rundt hele. så skal jeg love deg at du får noe helt annet å kjøre med enn et garasjemekk av en gammel audi som er konvertert til bakhjulstrekk!Nja... For se. Forløpig så er det RS2 jeg sikler etter. Hvertfall en som prøver å 'burne' litt med RS2. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) jeg snakket om mange biler, du dro frem s2. Poenget er som sagt at s4 koster halvparten av en impreza sti, da har mer å bruke på selve bilen. Tar du f.eks. en s4 til 100.000kr og legger til 90.000kr i deler så kan jeg nesten garantere at det blir en bedre bil enn impreza som koster 190.000kr. Man kan ikke sammenligne pærer og epler. Det er ganske stor pris forskjell mellom s4 og sti. du som sammenlignet epler med pærer: S4 med impreza STI. Hvorfor ikke Impreza GT mot S2, eller Legacy Turbo mot S4? Som ligger i samme prisklasser? haha, man betaler veldig ofte for merket. Velkommen etter. en Subaru 1800 får du for vrakpant. Subaru Justy koster heller ingenting. Det er vel heller BILEN man betaler for, da folk flest anser Subaru som japsedritt Toyota er jo blant folket det mest fornuftige merket å kjøpe. Bra driftsikkerhet ryktet har de klart. Det er bare folk som er trangsynte som sier at japse biler er generelt drit. Har de en bil med rettstilt motor og permanent 4wd? Dagens s4, det er vel ikke akkurat aktuelt i denne diskusjonen, med tanke på at bilene koster over en million. Så hvorfor dra inn dagens Impreza da? De meste med RWD / 4WD og som har mer enn 200hk går friskt nok på en bane at man har det moro. Jeg klarte meg fint med en FWD celica med 143 hk. Man må vite bare hvordan man skal kjøre og presse grensene. Enig, derfor fnyser jeg når folk sier "Impreza? Hva f... dritt i forhold til superbilen Audi!!!" Endret 1. april 2009 av RCP-88 Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Impreza, aldri. Er det bare meg, eller blir Impreza bare styggere å styggere? Hvertfall min mening. Gå for Audi. Rs2, s4 eller Ur. Enig der ja. Imprezaen er ikke mye pen lengre.. Blir nok Audi ja. Her må jeg le. Dere sier at "Impreza blir styggere og styggere", dere tenker altså på de nyeste modellene, men samtidig nevner dere Audier fra første halvdel av 90-tallet. "Impreza-Aldri"? Fordi de nyeste modellene, som du ikke har råd til uansett, er stygge? Lenke til kommentar
Luskern Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Impreza, aldri. Er det bare meg, eller blir Impreza bare styggere å styggere? Hvertfall min mening. Gå for Audi. Rs2, s4 eller Ur. Enig der ja. Imprezaen er ikke mye pen lengre.. Blir nok Audi ja. Her må jeg le. Dere sier at "Impreza blir styggere og styggere", dere tenker altså på de nyeste modellene, men samtidig nevner dere Audier fra første halvdel av 90-tallet. "Impreza-Aldri"? Fordi de nyeste modellene, som du ikke har råd til uansett, er stygge? Ja. Lenke til kommentar
Luskern Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Impreza, aldri. Er det bare meg, eller blir Impreza bare styggere å styggere? Hvertfall min mening. Gå for Audi. Rs2, s4 eller Ur. Enig der ja. Imprezaen er ikke mye pen lengre.. Blir nok Audi ja. Her må jeg le. Dere sier at "Impreza blir styggere og styggere", dere tenker altså på de nyeste modellene, men samtidig nevner dere Audier fra første halvdel av 90-tallet. "Impreza-Aldri"? Fordi de nyeste modellene, som du ikke har råd til uansett, er stygge? Ja. Eller.. Okey. Den nye er ganske pen. Men noen av de er faens så stygge. Den penenste, vil jeg si var 2004-2005 modellen. ^^ Impreza, aldri. Er det bare meg, eller blir Impreza bare styggere å styggere? Hvertfall min mening. Gå for Audi. Rs2, s4 eller Ur. Enig der ja. Imprezaen er ikke mye pen lengre.. Blir nok Audi ja. Her må jeg le. Dere sier at "Impreza blir styggere og styggere", dere tenker altså på de nyeste modellene, men samtidig nevner dere Audier fra første halvdel av 90-tallet. "Impreza-Aldri"? Fordi de nyeste modellene, som du ikke har råd til uansett, er stygge? Ja. Eller.. Okey. Den nye er ganske pen. Men noen av de er ikke mye pene. Den penenste, vil jeg si var 2004-2005 modellen. ^^ Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Ja? Hva er det med Audi S4, S2, RS2, som er så mye bedre enn Legacy Turbo, Impreza GT, og Impreza WRX STI? Audi S4 Sedan: 227 hk, 1445 kg, Pris: Ingen til salgs. Stasjonsvogn: 227 hk, 1540kg, Pris: ca. 70.000 kr Subaru Legacy Turbo sedan: 197 hk, 1377 kg, Pris: Ingen til salgs. Stasjonsvogn: 197hk, 1427kg, Pris: ca. 70.000 kr. Ganske likt, er det ikke? Audi S2 Coupe: 227hk, 1525kg, Pris: ca. 150.000kr Subaru Impreza GT Sedan: 218hk, 1235kg, Pris: ca 160.000kr Ganske likt, er det ikke? Audi RS2: 315hk, 1595kg, Pris: ca. 200.000 kr Subaru Impreza WRX STi: 265-280hk, 1480kg, pris: 300-500.000 kr avhengig av modell (STi kom vel til Norge i ca 2003->) Audi så sinnsykt bra i forhold? Greia er vel at folk ikke TØR å være annerledes, hvor mange Audi, Ford og Volvo med x antall hundre hk finnes ikke allerede i norsk bilmiljø? Endret 1. april 2009 av RCP-88 Lenke til kommentar
Luskern Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Ja? Hva er det med Audi S4, S2, RS2, som er så mye bedre enn Legacy Turbo, Impreza GT, og Impreza WRX STI? Audi S4 Sedan: 227 hk, 1445 kg, Pris: Ingen til salgs. Stasjonsvogn: 227 hk, 1540kg, Pris: ca. 70.000 kr Subaru Legacy Turbo sedan: 197 hk, 1377 kg, Pris: Ingen til salgs. Stasjonsvogn: 197hk, 1427kg, Pris: ca. 70.000 kr. Ganske likt, er det ikke? Audi S2 Coupe: 227hk, 1525kg, Pris: ca. 150.000kr Subaru Impreza GT Sedan: 218hk, 1235kg, Pris: ca 160.000kr Ganske likt, er det ikke? Audi RS2: 315hk, 1595kg, Pris: ca. 200.000 kr Subaru Impreza WRX STi: 265-280hk, 1480kg, pris: 300-500.000 kr avhengig av modell (STi kom vel til Norge i ca 2003->) Audi så sinnsykt bra i forhold? Greia er vel at folk ikke TØR å være annerledes, hvor mange Audi, Ford og Volvo med x antall hundre hk finnes ikke allerede i norsk bilmiljø? Du sier noe der ja. Subaru, ikke noe JEG liker. Vi har hatt Impreza 2005 mod, ikke noe STi men den var det futt i, go'bilen.Liker Audi best. ^^ Har evnt. en Toyota Carina, men den trenger ikke nevnes. Den trenger bare ny motor. Men den er bare stress. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) S4 sedan: (99.000kr) LINK 270hk btw. Legacy ser ikke akkurat pen ut? Syns jeg da, derfor har jeg aldri nevnt det som en ungdoms bil noe audi 80, 90, 100 er etter MIN mening. Angående sammenligne s4 med sti, det går det. Poenget er at om man kjøper s4 så har man mange flere tusen å trimme bilen og forandre på understellet som vil gi en bil som er mye bedre enn sti, derfor kan man sammenligne dem to. Men å sammenligne s4 og sti i original stand blir som å sammenligne pærer og epler. Personlig så syns jeg en lettet S4 med masse hk og nytt understell hadde tatt seg ganske bra ut på bane, er ikke så mange som bruker dem på bane, de bruker som regel S2. Så dette tror jeg hadde vært ganske rått. Endret 1. april 2009 av Dammed Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Legacy ser ikke akkurat pen ut? Syns jeg da, derfor har jeg aldri nevnt det som en ungdoms bil noe audi 80, 90, 100 er etter MIN mening. Smakssak. Er det ikke ytelser på bane som er mest interessant i denne sammenhengen?? Angående sammenligne s4 med sti, det går det. Poenget er at om man kjøper s4 så har man mange flere tusen å trimme bilen og forandre på understellet som vil gi en bil som er mye bedre enn sti, derfor kan man sammenligne dem to. Men å sammenligne s4 og sti i original stand blir som å sammenligne pærer og epler. Ja, og jeg kan kjøpe en Legacy turbo med gåen toppakning til 20.000 kr og legge inn 180.000 kr i deler, og få en mye bedre bil enn Audi RS2... Til samme pris. Eller jeg kan kjøpe en subaru 1800 pickup til 1500kr og sette inn drivverk fra 07 STi osv osv... Personlig så syns jeg en lettet S4 med masse hk og nytt understell hadde tatt seg ganske bra ut på bane, er ikke så mange som bruker dem på bane, de bruker som regel S2. Så dette tror jeg hadde vært ganske rått. Sikkert, jeg for min del skulle gjerne sett en Legacy turbo med tilsvarende oppsett, det blir smak og behag. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 selvsagt, Men det råeste hadde vært om noen hadde prøvd å gjenskape en 205 med midt plassert motor. Sånn som de brukte i rally før i tiden. Det hadde vært sykt... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 selvsagt, Men det råeste hadde vært om noen hadde prøvd å gjenskape en 205 med midt plassert motor. Sånn som de brukte i rally før i tiden. Det hadde vært sykt... 205 t16 tilsalgs.. bare å kjøpe og trimme, og legge på evolution eller pikes peak vinger, Audi S1? pøh.. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 S4 sedan: (99.000kr) LINK 270hk btw. Legacy ser ikke akkurat pen ut? Syns jeg da, derfor har jeg aldri nevnt det som en ungdoms bil noe audi 80, 90, 100 er etter MIN mening. Angående sammenligne s4 med sti, det går det. Poenget er at om man kjøper s4 så har man mange flere tusen å trimme bilen og forandre på understellet som vil gi en bil som er mye bedre enn sti, derfor kan man sammenligne dem to. Men å sammenligne s4 og sti i original stand blir som å sammenligne pærer og epler. Personlig så syns jeg en lettet S4 med masse hk og nytt understell hadde tatt seg ganske bra ut på bane, er ikke så mange som bruker dem på bane, de bruker som regel S2. Så dette tror jeg hadde vært ganske rått. Du som hadde s4, sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå