djgudleif Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Brukte å se på Cops etterfulgt av My name is Earl. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Brukte å se scrubs, two and a half men, kongen av queens på senga etter eg hadde lakt meg. Men har slutta nå for døgn rytma ble helt føkka Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ser ofte gossip girl, smallville, eller two and a half men før jeg skal sove. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Mhm. Går ikke en kveld uten at Xena the warrior princess står på pc`en Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nei, men det hender jeg hører på en podcast. Jeg får ikke sove hvis jeg må ha øynene oppe for å fulge det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Får ikke sove uten, går som regel i Scrubs eller South Park Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Pleier å se på Scrubs eller Family guy:) Og helst episoder jeg kjenner til slik at det går an å sovne til det, eller ikke følge med på tv og heller bare ligge der å høre de snakker siden jeg kan epiosdene inn og ut:p Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Når eg legger meg skal eg sove, kan ikkje sjå på TV då. Før eg legg meg derimot ser eg ofte ein episode eller to av Scrubs og/eller The Big Bang Theory. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Eg ser Family Guy, Futurama, South Park, Kongen av Queens, The big bang theory. Alt etter kva humør eg er i. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ser fast en X-files episode før eg legger meg Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvis ikke jeg har en bok å lese i må jeg se på en serie. Blir ofte Seinfeld, American Dad, Family Guy, South Park eller andre 20-min serier... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Er avhengig av å sette på film når jeg legger meg. Tar som regel en hel uke før jeg har kommet igjennom filmen siden jeg sovner somregel etter 10-15min mens den står på. Er det ikke film på kan det gå timer før søvnen kommer snikende.. snodige greier, og frua blir gal av det EDIT: denne ukes film er 28days later. (neste uke følger da selvfølgelig 28weeks later) Endret 2. april 2009 av lperik Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er avhengig av å sette på film når jeg legger meg. Tar som regel en hel uke før jeg har kommet igjennom filmen siden jeg sovner somregel etter 10-15min mens den står på. Er det ikke film på kan det gå timer før søvnen kommer snikende.. snodige greier, og frua blir gal av det EDIT: denne ukes film er 28days later. (neste uke følger da selvfølgelig 28weeks later) Sjå heller dei når du er våken, heilt utrulege filmar. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Når jeg legger meg ser jeg som oftest: Family Guy eller American Dad eller My name is Earl eller Kongen av Queens eller Cops eller noe annet eller så sover jeg. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Sjelden akkurat når jeg legger meg, men ser ALLTID på en eller annen serie på PCen mens jeg spiser. Enten South Park, Dexter, Entourage, Californication, Senfeld, Sopranos, Curb your Enthusiasm eller noe lignende... Begynner riktignok å gå "tom" for serier å se på... Godt at South Park seson 13 er i gang:) Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nja, pleier å se en serie rett før jeg legger meg. Nå for tiden går det i Star Trek (ToS), men i påskeferien må jeg nok nesten se ferdig sesong 4 av Lois & Clark. Så, ikke mens jeg ligger i sengen, men før jeg går å legger meg. I senga går det mest i tegneserier. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg og bror setter på en episoden av en eller annen serie rett før vi legger oss, akkurat nå holder vi på med Oz og House. Etterpå blir det å få pløyd gjennom Sopranos serien. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Pleide å se Seinfeld og Drew Carey show, på Tv2 og ZTV i 2001-02. Men har allid likt å se en gammel horror film/Serie før leggetid. Svensk Tv2 sendte HBO's gamle 80 talls program, The Hitchhiker ofte mellom 00:00 og 01:00. De var kanskje ikke særlig skumle, men inneholdt ofte en del blod/gørr, og nakenhet, pluss massevis av gode skuespillere var med, i en eller flere episoder. Fant igjen noen av episodene, på noe kalt The Hitchhiker, Volume 1-3. Desverre kun 10 episoder, og de er ikke i riktig rekkefølge heller. Men i Canada ble det utgitt et par sesonger, der alle episodene var i riktig rekkefølge, men nå er de nesten umulig å finne. Ser dårlig ut for serien, med tanke på kommende utgivelser. Etter Volume 1, fra 2004, kom Volume 2 i 2005, og Volume 3 i 2006. De ble utgitt på nytt i 2007/08, med norsk tekst. http://www.youtube.com/watch?v=p9PGZKEIIio Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Gamle house episoder om jeg ikke har noe usett som venter. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Pleier veldig å sovne til Daily Show eller Colbert Report i hverdagene, av en eller annen grunn er det lettere å sovne på sofaen enn senga. Er som regel at jeg bestemmer meg for å sove når gjestene begynner å snakke fordi som regel er det senatorere eller forfattere som jeg ikke bryr meg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå