Gå til innhold

Ser du på serie/film når du legger deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er avhengig av å sette på film når jeg legger meg. Tar som regel en hel uke før jeg har kommet igjennom filmen siden jeg sovner somregel etter 10-15min mens den står på. Er det ikke film på kan det gå timer før søvnen kommer snikende.. snodige greier, og frua blir gal av det :p

 

EDIT: denne ukes film er 28days later. (neste uke følger da selvfølgelig 28weeks later)

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Er avhengig av å sette på film når jeg legger meg. Tar som regel en hel uke før jeg har kommet igjennom filmen siden jeg sovner somregel etter 10-15min mens den står på. Er det ikke film på kan det gå timer før søvnen kommer snikende.. snodige greier, og frua blir gal av det :p

 

EDIT: denne ukes film er 28days later. (neste uke følger da selvfølgelig 28weeks later)

Sjå heller dei når du er våken, heilt utrulege filmar.

Lenke til kommentar

Sjelden akkurat når jeg legger meg, men ser ALLTID på en eller annen serie på PCen mens jeg spiser. Enten South Park, Dexter, Entourage, Californication, Senfeld, Sopranos, Curb your Enthusiasm eller noe lignende... Begynner riktignok å gå "tom" for serier å se på... Godt at South Park seson 13 er i gang:)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Pleide å se Seinfeld og Drew Carey show, på Tv2 og ZTV i 2001-02.

Men har allid likt å se en gammel horror film/Serie før leggetid.

 

Svensk Tv2 sendte HBO's gamle 80 talls program, The Hitchhiker ofte mellom 00:00 og 01:00. De var kanskje ikke særlig skumle, men inneholdt ofte en del blod/gørr, og nakenhet, pluss massevis av gode skuespillere var med, i en eller flere episoder.

 

Fant igjen noen av episodene, på noe kalt The Hitchhiker, Volume 1-3. Desverre kun 10 episoder, og de er ikke i riktig rekkefølge heller. Men i Canada ble det utgitt et par sesonger, der alle episodene var i riktig rekkefølge, men nå er de nesten umulig å finne.

 

Ser dårlig ut for serien, med tanke på kommende utgivelser.

Etter Volume 1, fra 2004, kom Volume 2 i 2005, og Volume 3 i 2006.

De ble utgitt på nytt i 2007/08, med norsk tekst.

 

http://www.youtube.com/watch?v=p9PGZKEIIio

Lenke til kommentar

Pleier veldig å sovne til Daily Show eller Colbert Report i hverdagene, av en eller annen grunn er det lettere å sovne på sofaen enn senga. Er som regel at jeg bestemmer meg for å sove når gjestene begynner å snakke fordi som regel er det senatorere eller forfattere som jeg ikke bryr meg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...