Erlend85 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Lurer på om hvor vanlig dette er. Gjerne hva slags serier også Endret 29. mars 2009 av Erlend85 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja!! Om ca 5 min, faktisk! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Family Guy, Simpsons og 24-episoder som jeg har gått glipp av.. always! Lenke til kommentar
_stronger_ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg ser også på Family Guy før jeg legger meg ingenting er bedre enn å sovne til det. Lenke til kommentar
Eloise Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ser ikke på TV jeg Sjelden om dagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ser aldri serier når jeg legger meg. Foretrekker å gjøre dette i sofaen min. På soverommet ligger det hovedsaklig blader som jeg leser dersom jeg vil ha en annen type underholdning enn den av intim karakter Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Som regel ser jeg serier og lignende på ipod For mye styr med tv osv Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 My Name is Earl, Cops, Kongen av Queens, Two and a Half Men osv..Slike programer. Helst før 12, men får nesten aldri sove, så jeg sitter oppe til 3 og ser på tv Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Sovner alltid til Sex and The City... Blir aldri ferdig med episode fordi jeg setter den på og sovner. Og sånn fortsetter det i evig tid. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ser nesten alltid på family guy eller simpsons før jeg legger meg å sovner alltid midt i en episode. typisk Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ligger med pc'en ved siden meg i senga og glaner på Band of Brothers eller Black Hawk Down. Ingenting er som å sovne til lyden av mg'er og rifler Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ligger hver eneste kveld og ser på TV-serier eller film på iPod'en, gjerne litt surfing og slikt også. Går for det meste i maraton-titting, sett bla. Prison Break sesong 1-4, Law and Order SVU, Bad Girls osv. Akkurat nå går det mye i House, begynte akkurat på sesong 3. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg ser alltid et TV-program før ejg legger meg. På mandag er det 24, tirsdag: Frusterte Fruer, Criminal Minds på torsdag osv... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nå for tiden ser jeg South Park eller en film, men mest første nevnte. Ellers så leser jeg, da går det i det Mørke Tårn av King. Ellers så hører jeg litt musikk. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg ser ALLTID serie før jeg legger meg, enten de som er nye episoder: Chuck Heroes Smallville Supernatural How i Met your mother Robin Hood The Big bang theory osv. osv. Akkurat for øyeblikket holder jeg på å se igjennom Joey Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg må få med meg Kongen av queens før jeg legger meg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Før eller når man legger seg? Jeg må ha en serie på når jeg skal sove. Går mye i serier jeg kjenner godt slik at handlingen er kjent, så det blir enkelt for meg å skjønne episoden uten at jeg faktisk ser. Blir mest Friends, HIMYM og Scrubs. Hører gjennom HIMYM for 4. gang på 1 mnd nå. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jepp! Litt diverse.. Supernatural, Frustrerte Fruer, One Tree Hill, Lost.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ser ofte masse serier før jeg legger meg, men så har jeg jo også en døgnrytme som gjør at jeg ikke legger meg før langt på natt, og jeg ser alltid serier om natta. Er det nye episoder av en eller flere serier, så ser jeg dem, og ellers så ser jeg på en og annen eldre serie jeg holder på med. Hender også jeg setter på en episode av South Park eller Simpsons når jeg legger meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå