xersess Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen andre her som har fått depresjon av en bestevenn som ar sviktet deg så sinnsykt? Nei, tror faktisk jeg har noen av verdens beste venner Eg og! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Dude, pululf, hev deg over det. For det første er det kult at du har laget fete videotutorials, for det andre: Hvis en fyr er kul eller gjør noe kult, kan andre som er usikre på seg selv føle at de må trykke ham ned, eller teste ham. Det var en test for å se hvordan du taklet at noen gjorde det kjent at det var deg. Ved å slette videoene lar du dem få mye mer makt over livet ditt. Du slettet tross alt videoene på grunn av dem. Går jeg utifra. Når noen gir deg shit, hev deg over det. Vis at det ikke gjør deg noe, for du definerer deg selv og din egen virkelighet. Du er ikke definert av hva andre synes. You, are Great! Når slikt hender meg, lener jeg meg tilbake på stolen, tar opp begge tomlene, peker dem på meg, smiler bredt, nikker hodet og sier: That's right! Når du viser at det ikke gjør deg noe --> No fun for de som vil drite deg ut. Du hever deg tross alt over dem. Dessuten fremstår du kulere når slikt ikke kan trekke deg ned eller du har selvironi. Husk, You're The Man! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Eeeeeller så kan jeg bare slette videoene og slippe at noe slikt skal skje en gang til. Men takk for at du prøvde å oppmuntre meg, jeg setter veldig pris på det Jeg har bare så utrolig lav selvtillit, at å bare "Heve seg over det" høres umulig ut. Lenke til kommentar
Leper Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Eeeeeller så kan jeg bare slette videoene og slippe at noe slikt skal skje en gang til. Men takk for at du prøvde å oppmuntre meg, jeg setter veldig pris på det Jeg har bare så utrolig lav selvtillit, at å bare "Heve seg over det" høres umulig ut. fail. Hør på Raijin. Han er veien til høy selvtillit. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Eeeeeller så kan jeg bare slette videoene og slippe at noe slikt skal skje en gang til. Næsj. Nå legger du ut videoene med Mograph på nytt så jeg kan se dem! Du vet, om du gir f. når de ler, så vil det bare være morsomt for dem den ene gangen. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Eeeeeller så kan jeg bare slette videoene og slippe at noe slikt skal skje en gang til. Men takk for at du prøvde å oppmuntre meg, jeg setter veldig pris på det Jeg har bare så utrolig lav selvtillit, at å bare "Heve seg over det" høres umulig ut. fail. Hør på Raijin. Han er veien til høy selvtillit. Jeg kan late som om at jeg hever meg over det, men dette vil føles feil siden jeg egentlig ikke gjør det. Folk vil fortsette med det de gjør, og å fortsette med å ikke bry seg om det vil bli vanskeligere og vanskeligere, og så il jeg til slutt gi faen og slutte å late som om jeg ikke bryr meg. "Jammen de vet jo ikke at du bare later som" Nei. Men de kommer til å skjønne det, siden jeg har brydd meg om hva de syns om videoene mine før. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Eeeeeller så kan jeg bare slette videoene og slippe at noe slikt skal skje en gang til. Næsj. Nå legger du ut videoene med Mograph på nytt så jeg kan se dem! Du vet, om du gir f. når de ler, så vil det bare være morsomt for dem den ene gangen. Jeg HAR prøvd å gi faen. Jeg blir ikke sur når de ler av dem, eller kommenterer hvor jævlig i engelsk jeg er (jeg syns ikke det er så ille, jeg da men). Jeg viser ikke at jeg blir såret av det. Men de slutter jo ikke for det, for det er jo fortsatt morsomt å plage meg. EDIT: Woops, skulle vel egentlig ha limt seg sammen med mitt forrige innlegg... Endret 31. mars 2009 av pululf Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det er greit pululf. Jeg vil ikke, og kan sikkert ikke presse deg til noe du ikke vil. Men, vil du ha det slik du har det nå? Vil du fortsette å ha lav selvtillitt? God selvtillitt kan alle oppnå. Det heter trossalt selvtillitt. Men selvsagt, det er noe du må investere tid og krefter i for å oppnå. Hva ønsker du? Og så må jeg si at jeg digger nicket ditt! Thx Leper Det gleder meg hvis jeg kan bidra med ord som andre kan ta lærdom av Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Selvfølgelig har jeg lyst på bedre selvtillit. Problemet er bare at jeg ikke får det til. Det er noe inni meg som sier "Dette er helt feil, du kan reagere på denne måten! Du kan jo ikke bare overse det!" når jeg prøver å ikke ta meg nær av ting. Og å motarbeide den lille stemmen inni hodet ditt er IKKE lett, for det er som å gå imot selve kjernen av ens personlighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har ikke fått depresjon pga det, jo joda, har blitt ganske så skuffet. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Selvfølgelig har jeg lyst på bedre selvtillit. Problemet er bare at jeg ikke får det til. Det er noe inni meg som sier "Dette er helt feil, du kan reagere på denne måten! Du kan jo ikke bare overse det!" når jeg prøver å ikke ta meg nær av ting. Og å motarbeide den lille stemmen inni hodet ditt er IKKE lett, for det er som å gå imot selve kjernen av ens personlighet. Det kalles innlærte tenkemønstre. Prøv å bryte dem! Nei, jeg skal ikke si annet enn at det er kun deg selv som kan bestemme over ditt eget liv. Hell, her jeg bor (LITEN plass) husker folk et par bøse blundere jeg gjorde for seks år siden. Bryr det meg? Nix, nei, nope! Neste gang du hører stemmen, spør den "Hvorfor det?" Fungerte for meg når jeg skulle bygge meg skikkelig selvbilde og selvtillit. Husk, you're the man! Stemmen i hodet er bare et verktøy du kan bruke ved behov, og la ligge når du vil. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Selvfølgelig har jeg lyst på bedre selvtillit. Problemet er bare at jeg ikke får det til. Det er noe inni meg som sier "Dette er helt feil, du kan reagere på denne måten! Du kan jo ikke bare overse det!" når jeg prøver å ikke ta meg nær av ting. Og å motarbeide den lille stemmen inni hodet ditt er IKKE lett, for det er som å gå imot selve kjernen av ens personlighet. Det kalles innlærte tenkemønstre. Prøv å bryte dem! Nei, jeg skal ikke si annet enn at det er kun deg selv som kan bestemme over ditt eget liv. Hell, her jeg bor (LITEN plass) husker folk et par bøse blundere jeg gjorde for seks år siden. Bryr det meg? Nix, nei, nope! Neste gang du hører stemmen, spør den "Hvorfor det?" Fungerte for meg når jeg skulle bygge meg skikkelig selvbilde og selvtillit. Husk, you're the man! Stemmen i hodet er bare et verktøy du kan bruke ved behov, og la ligge når du vil. Hmm, god idé. Men så var det det å vite hva man skal svare da. Dette kan høres veldig rart ut for mange, men jeg har rett og slett ingen anelse på hva jeg skal svare når folk kødder med meg. La oss ta et eksempel fra virkeligheten. "Ey, fortell meg hvordan man bruker det programmet ditt a! Haha!" (Hvis det ikke kom frem, så var dette sagt på en måte som er langt fra vennlig ) Da sa jeg bare nei... -Hvorfor det a? -Fordi jeg ikke gidder (Les: Fordi jeg vet du kommer til å fortsette å kødde med det hvis jeg gjør, og at du kan bruke det i fremtidige "angrep") - Kom igjen a! Du er jo så "flink" i det! Og slik fortsetter det inntil jeg rett og slett ikke gidder og svare. Det OSER jo av meg at jeg syns det er flaut og ubehagelig. Så jeg må lære meg å svare på en bedre måte. EDIT: Har ofte hatt lyst til å si FUCK OOOOOOFF, men det får ligge ved tanken Endret 31. mars 2009 av pululf Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Men så var det det å vite hva man skal svare da. Dette kan høres veldig rart ut for mange, men jeg har rett og slett ingen anelse på hva jeg skal svare når folk kødder med meg. La oss ta et eksempel fra virkeligheten."Ey, fortell meg hvordan man bruker det programmet ditt a! Haha!" (Hvis det ikke kom frem, så var dette sagt på en måte som er langt fra vennlig ) Da sa jeg bare nei... -Hvorfor det a? -Fordi jeg ikke gidder (Les: Fordi jeg vet du kommer til å fortsette å kødde med det hvis jeg gjør, og at du kan bruke det i fremtidige "angrep") - Kom igjen a! Du er jo så "flink" i det! Og slik fortsetter det inntil jeg rett og slett ikke gidder og svare. Det OSER jo av meg at jeg syns det er flaut og ubehagelig. Så jeg må lære meg å svare på en bedre måte. EDIT: Har ofte hatt lyst til å si FUCK OOOOOOFF, men det får ligge ved tanken - Hey, jeg har vist deg det før. ER du forbanna dum eller er det bare skuespill? (Sagt med et lurt, men slightly nedlatende smil.) Nei, det er viktig å lære seg å si FUCK OFF! Livet blir hardt hvis du skal stå på pinne for folk 24/7. Prøv også å forvente noe tilbake, for eksempel en tjeneste eller en iste i kantina. Bottom line er vel at det er DU som bestemmer om du skal gjøre noe eller ikke, andres forventninger kan ta seg en bolle, fordi YOU'RE THE MAN! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Står respekt av å legge slikt ut på YouTube (og andre steder, for den saks skyld), synes jeg. Det er noe jeg aldri hadde turt selv. Sviktet av bestevenn? Nei, ikke ennå. Men det skal veldig mye til før jeg slipper folk tett innpå meg i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 "Ey, fortell meg hvordan man bruker det programmet ditt a! Haha!" (Hvis det ikke kom frem, så var dette sagt på en måte som er langt fra vennlig ) EDIT: Har ofte hatt lyst til å si FUCK OOOOOOFF, men det får ligge ved tanken Meg: Suuuure! Kom hit, sett deg ned så skal jeg lære deg et par ting og tang (Dette åpner for et rollespillscenario hvor du er Læreren, personen med autoritet, og han er eleven. Så, må du bestemme deg for hva du vil. Vil du bare være grei mot ham eller vil du drite ham ut? Jeg foretrekker å være positivt innspilt mot folk --> Folk er ofte positivt innstilt mot meg. Hvis du vil drite ham ut, påpek det faktum at han ikke har peiling på dette, han er en fantastisk dårlig elev, skjønner ingenting, til tross for at han har giddet å bruke tid på å se videoene dine. Sleng inn en dose selvironi, så er den bankers: Meg: Og så velger du selection tool, lassoen. Han: Hæ? Meg: Ja, du vet det man bruker for å markere ting. H: Hæ? M: Dude! Kom igjen! Her har du brukt flere timer på å se på meg på youtube og så skjønner du ikke en dritt! Makan, skulle tro du var kinderegg..... Men navn-på-fyr. Det er greit *klappe ham på skulder/hodet*. Ikke alle kan være like skarpe i svingene. Men dude! Vet du hva? Jeg digger skjorta di. Den er Awesome! Men håret ditt? Nah.... not so much. Dude! Vi skal ordne deg! Du skal bli The Man! Jeg lover deg, when I'm done with you... you'll get laid! For første gang. Æææææ, messer med deg. Vel, jeg vet jo ikke om du er jomfru eller ikke.... Men hey. Det er heeeelt greit om du ikke har noe erfaring. *klappe på skulder* Hadde jeg gått med den buksa der hadde jeg ihvertfall aldri fått noe! Neida. Det er en fet bukse det. Ikke min stil dog, men feeeet. Fet bukse for feite folk xD Ah, nå er jeg slem med deg, er jeg ikke. La oss ikke bli for røffe. Med mindre du liker det *tafs på fyren* Nææææ, I'm not gay.... or am I? Eller bare gjøre som han sier. Hjelpe ham med å lære programmet. Han forventer at du skal slå deg vrang, men når du medvillig gjør som han spør om, så dreper du all spenningen for ham. Kanskje blir han mer positivt innstilt mot deg også. Men dude, hvis du har lyst til å si fuck off, så gjør det. Vær ærlig med deg selv og dine følelser. Du tjener ingenting på å ikke være ærlig mot deg selv. Du tjener også mye på å være ærlig mot andre. Jeg sier ikke at du skal klikke vinkel men "Dude, vet du hva? Jeg syns ikke dette er noe særlig kult. Jeg har lagt mye tid ned i de videoene, jeg synes det er flaut at klassen finner ut av dem og jeg liker ikke at dere skal gå å mase om dette hele tiden." Fortsetter dem, vise at det ikke gjør noe. Slutter dem, Yay! Pululf, en bok jeg liker godt. Du finner den i piratbukta: Secrets of the Alpha Male av Carlos Xuma Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hør på Raijin, Pululf! Mannen har peil! Og hvis du tar sjangsen, leser noen bøker, og jobber med deg selv så skal jeg love deg at livet blir MYE bedre om ikke lange tiden! Du lever KUN for deg selv, og det er KUN deg selv som skal være sammen med deg 24/7. Ingen andre. Hva alle andre syns om deg, spiller absolutt ingen trille. Om et par folk ikke liker deg, så er det demmes problem. Du har rett og slett ikke tid til å bry deg om dem, for du må bruke tiden din på alle de andre som digger deg! Du har muligheten til å snu livet ditt på hodet, men det er kun opp til deg om du vil ta sjangsen eller ikke. Men jeg skal skrive under på at livet er så VELDIG mye bedre på andre siden! Livet har så UFATTELIG mye morro å by på, hvis man bare tør å ta sjangsen på å leve det! Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Og Secrets of the Alpha Male er GULL! Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, hemmeligheter. Som ikke lenger er hemmelige. Lurer på om de tenker over boktitler før de faktisk trykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå