bollizz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen andre her som har fått depresjon av en bestevenn som ar sviktet deg så sinnsykt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg er overbevist om at ganske mange har opplevd det der. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Er det en historie du kansje vil dele? Blir muligens lettere å fordøye om du får høre om andre har opplevd lignende og kan fortelle hva de gjorde for å komme over det. Kan tenke meg dette har noe med damer å gjøre? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Enkelt og greit: ja However.. litt vanskelig å kunne svare direkte på det spørsmålet uten å vite hva som faktisk har skjedd. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen andre her som har fått depresjon av en bestevenn som ar sviktet deg så sinnsykt? Nei, tror faktisk jeg har noen av verdens beste venner Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Noen andre her som har fått depresjon av en bestevenn som ar sviktet deg så sinnsykt? Nei, tror faktisk jeg har noen av verdens beste venner Husk at det nok vil svi enda hardere om det skjer noe når du lever i eventyrland hehe. Å bli sviktet av en bestevenn er nettopp det, en utrolig overaskelse. For han/hun er jo din bestevenn, det som er hele kjærnen. Bollizz tenkte nok det samme før dette skjedde. Hvor gammel er du forresten? Endret 30. mars 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har levd gjennom berlinmurens fall for å si det sånn, men i det hele tatt er jeg nokså forsiktig med å gi ut personlig info på nett Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har blitt svikta, men det spørs i hvilken grad. Har blitt stående igjen på nattklubb alene fordi bestekompisen dro hjem til dama. Det sved, men fikk møte nye mennesker da Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Har blitt svikta, men det spørs i hvilken grad. Har blitt stående igjen på nattklubb alene fordi bestekompisen dro hjem til dama. Det sved, men fikk møte nye mennesker da Det er nok veldig vanlig, tror de fleste har opplevd at kompiser stikker hjem til en dame på byen og ditcher resten Endret 30. mars 2009 av Christeven Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke resten. Det var bare jeg og han. Huff. Anyways, har begynt å bli omvendt nå. Sist lørdag var dama hans på tur med familien, og han ville hjem halv ett, men jeg sa nei. Så han turte ikke å dra. For han ville ikke sove alene. Haha Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 De fleste har vel blitt sviktet på et eller annet nivå. Jeg har vel ikke blitt direkte sviktet, mer skuffet. Føler jeg har gitt og stilt opp så mye for "bestevennen", uten å få så mye tilbake. Da mener jeg ikke at han skal gjøre ditt og datt for meg, men er snakk om å være litt taknemlig for de som faktisk er der for deg igjennom en hel del. Man må ofte igjennom en del folk før man finner de som bestandig kommer til å være der. Forhåpentligvis. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen andre her som har fått depresjon av en bestevenn som ar sviktet deg så sinnsykt? Nei, tror faktisk jeg har noen av verdens beste venner Husk at det nok vil svi enda hardere om det skjer noe når du lever i eventyrland hehe. Å bli sviktet av en bestevenn er nettopp det, en utrolig overaskelse. For han/hun er jo din bestevenn, det som er hele kjærnen. Bollizz tenkte nok det samme før dette skjedde. Hvor gammel er du forresten? Er ikke helt enig med deg her Christeven....Tror ikke vedkommende lever i et eventyrland fordi han/hun sier han/hun ikke har blitt sviktet av en bestevenn. Det blir hadde vert noe annet om spørsmålet også gjaldt om man tror man kommer til å bli sviket noen gang.... om svaret da er nei, kan jeg si meg enig at man lever i et eventyrland Men dog, man kan jo ikke gå å vente på å bli sviktet heller. Det kommer vel også litt an på hva trådstarter legger i å bli sviktet ? Siden han har skrevet "...så sinnsykt", rekner jeg med det er litt mer alvorlig enn å la en venn bli alene igjen på et utested, eller kanskje ikke møtt opp på en avtalt filmkveld Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nei, for jeg har innsett at man er helt alene i verden. Venner er flyktige størrelser man ikke kan stole noe som helst på. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nei, for jeg har innsett at man er helt alene i verden. Venner er flyktige størrelser man ikke kan stole noe som helst på. hmm.. ut i fra det du skreiv virker det som du snakker ut i fra en dårlig erfaring ? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har, det værste var vel på nyttårs aften. Vi hadde ikke vært ute "sammen" på lenge, så vi tenkte vi kunne ta det på nyttårsaften om det ikke dukket opp noe før da. De klarte ikke få tak i drikke selv, så jeg "pulled some strings" og fikk tak i til dem. Så når nyttårsaften kommer og jeg skal høre med dem om hvor vi skal osv. Så finner jeg ut at de har dratt en annen plass for en god stund siden, hvor de vet at jeg ikke liker meg. Så det endte jo opp med at jeg måtte sitte hjemme med foreldrene mine og kjede meg noe jævlig.. Kjempe morsomt eller hva? Jaja, de trenger ikke spør meg om tjenester lenger Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har, det værste var vel på nyttårs aften.Vi hadde ikke vært ute "sammen" på lenge, så vi tenkte vi kunne ta det på nyttårsaften om det ikke dukket opp noe før da. De klarte ikke få tak i drikke selv, så jeg "pulled some strings" og fikk tak i til dem. Så når nyttårsaften kommer og jeg skal høre med dem om hvor vi skal osv. Så finner jeg ut at de har dratt en annen plass for en god stund siden, hvor de vet at jeg ikke liker meg. Så det endte jo opp med at jeg måtte sitte hjemme med foreldrene mine og kjede meg noe jævlig.. Kjempe morsomt eller hva? Jaja, de trenger ikke spør meg om tjenester lenger Ga du dem varene før de dro? Du skulle ventet med å gi dem det til dagen kom og de møtte deg. For hvis de hadde fått tak i noe annet og du fremdeles sitter igjen med alt, så kan du se det fra den lyse siden^^ Du fikk alle varene On-topic: Jau, jeg har blitt sviktet(?) av bestevenn. Hadde god kontakt, personen lurte på om jeg kunne kjøpe en konsertbillett til han, så skulle jeg få igjen penger og slikt. Kjøper billetten, tar kontakt dagen i forveien og sier at han kan møte meg før konserten. Dagen kommer, jeg venter, venter og venter mer. Jeg går lei av å vente, ringer og lurer på hvor han er. Og plutselig så er han i en helt annen by, drikker og har det gøy og mener at han "glemte" konserten -.-" Heldigvis hadde jeg en annen kamerat i nærheten som ville bli med. Så fikk jo pengene mine tilbake ^^ Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Er ikke helt enig med deg her Christeven....Tror ikke vedkommende lever i et eventyrland fordi han/hun sier han/hun ikke har blitt sviktet av en bestevenn. Det blir hadde vert noe annet om spørsmålet også gjaldt om man tror man kommer til å bli sviket noen gang.... om svaret da er nei, kan jeg si meg enig at man lever i et eventyrland Men dog, man kan jo ikke gå å vente på å bli sviktet heller.Det kommer vel også litt an på hva trådstarter legger i å bli sviktet ? Siden han har skrevet "...så sinnsykt", rekner jeg med det er litt mer alvorlig enn å la en venn bli alene igjen på et utested, eller kanskje ikke møtt opp på en avtalt filmkveld Poenget var ikke at han kommer til å bli sviktet uansett. Det jeg mente var, om man tror vennene siene er verdens beste og aldri vil svikte deg. Da vil det svi så mye mer om det faktisk en dag skjer (bank i bordet) Som er grunnen til denne diskusjonen, for kan tenke meg tråstarter syntes bestevennen sin var super også. Før dette sviket skjedde. Lurer enda på hva det er snakk om trådstarter? For var det intrykket jeg fikk av posten. Endret 31. mars 2009 av Christeven Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Idag ble jeg faktisk sviktet. Kanskje ikke av en bestevenn, men fortsatt en jævlig følelse. Jeg har noen videoer på youtube, eller hadde, frem til i dag. Disse videoene var tutorials til et 3D program som jeg har holdt på med lenge. De var ikke dårlige eller noe, med mange tusen views og 5 stjerner på alle. Problemet er at jeg snakker engelsk på disse. En sann jævel i klassen min fant en dag ut av dette, og har drevet og halvmobbet/plaget meg med dette en god stund. Utrolig plagsomt, og ubehagelig. Han er 17 men oppfører seg til tider som om han var 11... Uansett. "Vennen" min hadde fått nyss om siden min, og satt og hørte på videoene mine med ganske lav lyd i en av skoletimene i dag. Jeg håpte at han kunne oppføre seg litt mer voksent enn han andre tullingen som jeg nevnte istad, men da han begynte å vise videoene til andre og jeg hørte undertrykt latter, tenkte jeg "Å faen". Det hele toppet seg da han satte FULL lyd på Pcen sin, og stemmen min kunne høres ut over hele klasserommet. Noen sekunder, og de som skjønte hvem som snakket på videoen, brøt ut i latter... Ette dette slettet jeg alle videoene mine. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ikke gidd å bry deg med det, han mente sikkert ikke noe ondt med det. Han trodde seff ikke at du skulle ta deg så nær av det da. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kanskje han ikke mente noe dumt med det, men det betyr ikke at man ikke kan bli såret. Hadde hele klassen ledd av deg tror ikke jeg at du hadde synes det var greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå