Eirik Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Er mulig dette spørsmålet har blitt stilt hundre ganger før, men nå har jeg googla lenge uten resultat. Hvordan får jeg lyd gjennom HDMI på mitt Gigabyte GTX295? Om det er til hjelp: Lydkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional Hovedkort: Asus Maximus Formula (merk at linken viser til SE-versjonen, som er helt lik, men har vannblokk på NB) Det fulgte ikke med noen form for lydkabel med Skjermkortet. Henvis gjerne til sider hvor dette blir har blitt tatt opp tidligere Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Etter litt googling ser det ikke ut som nVidia har lydchip på skjermkortet slik noen ATI-kort har, men en digital (S/PDIF) -inngang. Den lille to-pins 'pluggen' ved siden av 6-pins strømsokkelen: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Ja, det er jeg klar over. Men hvor skal den andre enden? Er vel en slik kabel: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=376201 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Men hvor skal den andre enden?S/PDIF utgangen på lydkortet. Enten X-Fi-kortet eller onboard lydkortet. (Sjekk brukermanualer for å finne ut hvor de er). Endret: Fant et bildet av X-Fi -kortet: Endret 29. mars 2009 av k-orm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå