Morten A Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Si jeg blir permitert nå også går jeg ned på NAV og hører med de om et kurs jeg vet om som kan komme godt til nytte for meg innen det jeg jobber med når det blir oppgangstider igjen. Vil de dekke kurset tro? jobber som snekker og vurderer å ta kurs ved NKI som hms leder Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Si jeg blir permitert nå også går jeg ned på NAV og hører med de om et kurs jeg vet om som kan komme godt til nytte for meg innen det jeg jobber med når det blir oppgangstider igjen. Vil de dekke kurset tro? jobber som snekker og vurderer å ta kurs ved NKI som hms leder Hvorfor ikke heller først utdanne deg til tømrer? Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Si jeg blir permitert nå også går jeg ned på NAV og hører med de om et kurs jeg vet om som kan komme godt til nytte for meg innen det jeg jobber med når det blir oppgangstider igjen. Vil de dekke kurset tro? jobber som snekker og vurderer å ta kurs ved NKI som hms leder Hvorfor ikke heller først utdanne deg til tømrer? hvorfor i allverden skal jeg det? jeg er jo utdannet forskalingssnekker. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Snekker: Ufaglært tømrer og forskalingssnekker er to forsjellige ting. Du burde heller nevnt det med en gang da. Du har ingenting å tape å ta en prat med nav om kurs. De vi luansett tjene på å få deg i fullt arbeid igjen. Lenke til kommentar
Kur Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Si jeg blir permitert nå også går jeg ned på NAV og hører med de om et kurs jeg vet om som kan komme godt til nytte for meg innen det jeg jobber med når det blir oppgangstider igjen. Vil de dekke kurset tro? jobber som snekker og vurderer å ta kurs ved NKI som hms leder NAV dekker sikkert kurs for deg som er permitert. Min erfaring er at NAV er veldig innstilte på å hjelpe folk til å komme i gang igjen, og for deg som er permitert, skulle de sikkert kunne tilby deg enkelte kurs med relevans for ditt yrke. Jeg ville ringt til ditt nærmeste NAV- kontor jeg, blir vanskelig for oss andre å rådgi deg, når de på NAV selv sikkert ikke har kål på hvordan slike ting er, og hva slags kurs de kan tilby deg Lykke til! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nav kan du bare glemme om du ikke treffer på de 20 % der som får ting gjort. Lenke til kommentar
Kur Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nav kan du bare glemme om du ikke treffer på de 20 % der som får ting gjort. Da gjelder det å ikke gi opp, men heller finne en blant de 20% som du sier. Det er verdt det så lenge kurs holder mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå