Q-melk2 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) I løpet av de siste seks måneder har jeg ligget med 5 jenter, og rotet med 6. Jeg har to "puleveninner" og to jenter jeg er "liksom sammen med tihi..." Alle sammen kjenner eller kjenner til hverandre, men alle tror samtidig at de ar "den eneste". Jeg er tyve år. Jeg bruker tre forskjellige fornavn. Jeg er rundbrenner og utro. Det er så lett. Jeg klarer aldri å få følelser for noen av jentene, og savner noen å være gla i. (men denne posten handler ikke om det) For 7 måneder siden var jeg en usosial (eller asosial, velg selv, din smekenk) pyse. Nå er det som sagt lett å få kontakt med jenter, for lett, slik at jeg ofte presterer å være utro mot forrige jente i "rekken". Hvorfor forandret situasjonen seg så brått? Hvorfor har jeg ingen sperrer med tanke på utroskap? Hvorfor får jeg aldri nok? Hvordan kan det ha seg at å leve et dobbeltliv (selv i så begrenset skala) skal kunne gjøres så knirkefritt? Jeg vet at jeg ikke passer inn med de samfunnsnormer som er normale med tanke på utroskap, med om en tenker på reproduksjon, så er oppførselen min den eneste fornuftige. Jeg forstår ikke hvorfor også andre allment aksepterte normer ikke påvirker meg. Jeg tenker ofte at livet hadde vært lettere om jeg hadde fått noen sperrer, det skal så mye til for å påvirke meg(med tanke på følelser) at jeg skremmer meg selv, redsel er nemlig den eneste følelsen som kan påvirke meg i noen som helst merkbar grad. Når jeg er med jentene "mine" så later jeg som om jeg bryr meg om ting de sier, som om jeg bryr meg om dem, fordi jeg vet at de liker å tro det. Men inni meg er jeg kald. Hvorfor føler jeg ingen ting? Endret 29. mars 2009 av Q-melk2 Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Her er en fin sak for en psykolog, for her høres det ut som ditt tidligere "liv" har det meste med saken å gjøre. Du føler du har noe å ta igjen? Du føler andre på din alder allerede har vært med masse jenter, noe du også vil? Du føler du mestrer det, og derfor har du heller ingen problemer med å hoppe på neste? Alt går knirkefritt til den dagen de oppdager hverandre. Jeg har vært ut for lignende historier der jenten innviterer seg selv hjem og finner "typen" i armene på den andre damen, det er ikke noe nytt. (Og heller ikke noe som går knirkefritt i årevis..) Hva er det du prøver å oppnå? Fylle opp listen eller få deg dame? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Slapp av og kos deg. Pul av gårde Etter en stund, det vil si noen år, tryner du kollosalt for ett eller annet kvinnemenneske og slår deg til ro. Ikka la ViHarSåFantastiskMedMoralAtViFordømmerDeSomNyterLivetMoralistene få ødelagt for deg Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du lever godt, og... ja, historien virker kjent. ^^ Lev livet ditt, selv om jeg ikke lengre er enig, men men. Bare pass på så ingen treffer hverandre også rotter de seg sammen om å ydmyke deg el.l. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Helt greit å ha mange partnere om det er åpenhet om det. Men med en gang man lover mer enn sex for at jenter faktisk skal ligge med deg så går du fra å være gutt i 20årene til drittsekk. Karma vil nok finne deg. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ser ikke noe annet problem enn at sædnivået ditt blir så lavt at du må sitte å når du pisser. Men alvorlig talt nyt det mens det varer. Man lever bare en gang Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kan vel ikke si annet enn at snublefot har et poeng. Hvis du bare er ute etter sex ser jeg ikke problemet! Og btw, det er ikke utroskap når man ikke er i et forhold. I så fall er jeg utro hver helg... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Om du vil få tredd køllen så er ikke det noe problem uten å lure jentene. Isåfall er du ikke så dyktig som du tror. Det går fint an å ha pulevenner, gjerne flere, med god samvittighet og med ærlighet dere i mellom. Om du må lyge for å få de i seng er du ikke en flink sjekker. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Knull og vær glad Hvordan vet du at de ikke bruker deg, som du bruker dem? Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Alle sammen kjenner eller kjenner til hverandre, men alle tror samtidig at de ar "den eneste". Hvorfor føler jeg ingen ting? Vel, hva ville du trodd hadde skjedd hvis jentene fikk vite om hverandre? Og ville du brydd deg om de ble veldig såret? Spørs jo litt hvordan de ser deg også. Jenter kan vel være like overfladiske og tenke "han er ikke noe særlig å satse på, men han er sikkert bra for sex" noenganger. Så hvis du bare er et slags sex-leketæy for dem, så ligger det kanskje ikke så mye følelser i det. Men hvis du er som en jeg kjenner til, som har rundbrenner-tendenser, og hooker opp med jenter(på manipulerende vis, han ikke ærlig) og drar fra dem med en gang han har pult dem.. og knuser pikehjerter i så stor grad at moren får telefoner fra gråtende piker om hva han driver med, og du ikke ville følt noe... så ville jeg vært litt redd om du ikke følte noen form for skyldfølelse for noe sånn, så ville jeg snakket med en psykolog tror jeg. S, Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tydlig kor stort ego du har fått:) men det slår tilbake mot deg før eller siden. så ja.. kos deg:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå