Keiseren av Grønland Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva gjør jeg da? Jeg har laget en film, som bare et bilde (Tittel) i Premiere, med ett minutts lydopptak. Når jeg eksporterer det som MPEG2 fil, ender den opp som bar fire sekunder med bilde. Jeg bruker MacBook hvis det hjelper noe. Og hvorfor kan jeg ikke lagre som AVI eller vanlig MPG? Skal bare laste opp en lydfil til youtube liksom. Må jeg laste ned disse codecene? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 har du strukket ut lydklippet lenger enn de fire sekundene? kanskje ett teit lite tips, men har greid å miste brillene når jeg har hatt dem på hodet selv Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Ja det har jeg gjort. Både lyden og bildet er like lange Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 I vinduet som dukker opp når du skal eksportere er det noen grønne skyve-greier som definerer hvor du vil at start- og stoppunkt skal være. Stoppunktet er nok satt til etter fire sekunder. For å få med hele må du dra stoppunktet til høyre. Mulig dette er årsaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå