presets Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Heisann! Jeg har kjøpt meg en PC gjennom skolen sammen med resten av klassen.. Det eneste er det at INGEN av oss kan installere noen verdens ting. Dette ser jeg på som latterlig i og med at denne PCen er kjøpt og betalt. Derfor.. lurer jeg på om noen av dere har anelse om hvordan jeg får installert MSN og for den saks skyld annen programvare på PCen uten admin-rettigheter? Mvh Erik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du kan jo prøve og installere en ny OS. Eller prøve, det vil funke. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kan du bruke Web Messenger? Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kan du bruke Web Messenger? Sikkert en grunn til at du ikke har admin rettigheter... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 den er kjøpt og betalt under vise forutsetninger ja og gjerne subsidiert. om du mener det er latterlig er vell opptil deg, men reglene er der for en grunn. du kan ikke omgå administrator sperren for installering, men du kan gjerne finne en portable utgave som ikke krever installering. Lenke til kommentar
presets Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Kan bruke Web messenger.. men WMSN er the suck.. Prisen hadde vært den samme om jeg hadde kjøpt pcen fra Dell på egen hånd. Hvorfor skal jeg ikke ha rettighetene det så lenge jeg har betalt for denne pcen? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 fordi det er en skolepc? en skolepc er ment til... ja sjokkerende nok så er den til skolebruk.... da har du ikke administrator rettigheter for og forhindre at du spiller, jukser etc Lenke til kommentar
presets Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg bruker denne pcen pent til skolebruk.. men i og med at dette er eneste fungerende laptop jeg har så hadde det vært greit å ha msn når jeg er ute på tur og trenger å snakke med venner... Fordomsfulle :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Portbable apps og en eller annen msn-klient på minnepenn burde være perfekt til ditt bruk. Endret 29. mars 2009 av Lars Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skaff deg heller en ekstern HD Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Spør IT-avdelingen om du kan få administratorrettigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå