Christeven Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei. Jeg skal besøke en jente jeg er veldig glad i. Hun har akkuratt fått seg leilighet, så regner med det er mangel på mye smågreier. Problemet er at jeg er helt blank, trenger ikke være noe veldig kreativt eller fancy. Bare det er mer spennende enn en potteplante, skader ikke at det er noe litt spennende allikevel. Det skal også gjerne være noe man trenger som nyinflyttet. Så noen som har noen gode forslag til en innflyttningsgave? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Små hvitevarer og ting til kjøkkenet er alltid ting man trenger. Jeg fikk slushmaskin som gave en gang. Sannsynligvis en hvitevarene jeg bruker mest... Ellers... Frityrkoker? Gardiner? Lykter (levende lys)? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Alltid noe man trenger når man har flyttet ut ja! Hva med noen fine tallerker, kopper eller krus? Eller et håndklesett eller sengesett feks. Ellers er det jo koslig og få et pent bilde til og henge på veggen. Pleier og være mange tomme vegger i en ny leilighet. Eller små hvitevarer ja. Toastjern er en stor hit hos meg! Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Poster med yndlingsbandet hennes? Gigaposter med deg i undertøyet, helst leopardtanga! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Har bare zebra.. funker det eller? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Eva Solo har en del brae produkt: Link Link Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvis dere har mange felles venner, kan du lage et bilde satt sammen med mange av dere. Alltid fint å se venner. En kul vannkoker, artig toastjern, og slike enkle kjøkkenting er også veldig greit å få. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Et verktøysett. Det er det ingn andre som gir henne. Edit: Hodelykt er også smart. Er fint å ha når det er lite lys og en trenger to hender for å skru på noe. Endret 30. mars 2009 av brutal_mann Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Et verktøysett. Det er det ingn andre som gir henne. Vet du, det har jeg ønsket meg i alle år i bursdagsgave. Men ingen har tatt meg alvorlig. Så, god ide! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Takk for alle svar Mye bra her, toastjern, vannkoker etc tror jeg kan blr bra. Nå gjelder det bare å fiske ut hva hun har fra før da. Blir nok litt pinlig om hun pakker opp vannkoker og allerede har en fin en Jeg har ikke mulighet til å se leiligheten før jeg har med gaven, så kan ikke spionere. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå