goosetown Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Veit ikke om vi trenger et til, men dette synes jeg selv (objktivt sett :!: ) ble bra. Tatt med Canon 50D, Sigma 50/1.4, noe beskjæret og fargejustert (sleit fært med det i RGB). Noen kommentarer? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Litt kjedelig bakgrunn og noe mørkt. Kunne gjort seg med mer lys og flere roser.. Det hadde vel heller ikke gjort noe om hele den første rosen var i fokus.. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Når man velger å ha den bakerste rosen ute av fokus må selvsagt den fremste være det. Men det er den ikke. Lyssetting? Mørkt og kjedelig for min del. Lenke til kommentar
goosetown Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Tusen takk for tilbakemelding. Tar poenget med at hele den fremste rosen skal være i fokus, skal prøve det. Blir spennende (for meg) å se hva som skjer med tegningen av det uskarpe (er det DOF det heter?). Når det gjelder at det er mørkt er grunnen to; ene er at for å kontrollere rødfargen og utbrenning så måtte jeg undereksponere (lyset den er tatt i er spots ovenifra...) og for det andre så synes jeg det passet med et mørkt bilde, fremhever de røde nyansene (synes jeg). Litt leking med lys og reflektor så skal jeg se om de kan bli jevnere lyst opp uten for kraftige skygger. Igjen, takk for tilbakemeldingene. Lars G Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) fine rode farger ja.. likte det romantisk Endret 1. april 2009 av coax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå