Spirre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 jeg jakter på en billig laptop. eneste krav er webkamera og så billig som mulig. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 En netbook høres ut som midt i blinken da? Får netbooks helt nede i 3000,- nå med webcam. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 netbook? jeg kjenner ikke til den betegnelsen, hva er spesielt med den? hvis dere tenker på noen spesielle laptoper så kan dere godt poste noen linker også . Lenke til kommentar
Zhibbhi Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg har en Acer Aspire One. Den kan trygt anbefales Lenke til kommentar
marvol Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 netbook er betegnelsen på små laptops som primært skal brukes til surfing og kontorprogrammer Se på Acer Aspire One, som nevnt over, Asus Eee, Toshiba har vel e og,, du kan bare sjekke Elkjop.no, der finner du de fleste Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 ah da er jeg med. kjenner godt til slikt. jeg er bare vandt til å bruke navnet ultraportabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå