Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Fjernet. Endret 30. mars 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
fure91 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du skifter ikke bare prosessorer i en bærbar pc.. Funker ikke slik der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 ja, kan du forklare hva som må til da ?? Det burde gå veldig fint egentlig skal du vite. Lenke til kommentar
fure91 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Okey, om du mener du er kompetent nokk så.. Du får gå inn på komplett.no å handle da, så sier jeg bare lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 som jeg har forstått så må man ha en prossesor lagd for bærbare PCer. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du må også ha et hovedkort med socket, og en kjøleløsning som kan takle den ekstra effekten. Og det tipper jeg det er ganske dårlig med i en vanlig bærbar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Derfor lurte jeg på om det går og sette inn en ny vifte ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Derfor lurte jeg på om det går og sette inn en ny vifte ?? Dersom du lurer på dette skal du ikke tenke på å bytte CPU. Og svjv finnes det ikke en Quad å kjøpe (løst) til socket FCPGA*. Bortsett fra at det er en del "skruing"/demontering som skal til går det greit å bytte/oppgradere CPU. Har gjort det noen ganger nå, men strengt tatt hadde det vært mer nyttig å oppgradere GPU (noe som man ytterst sjeldent kan gjøre). For ikke å snakke om RAM og/eller større HD, som i en del tilfelle er den eneste fornutige oppgradering av en Laptop. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ok så du mener at det er GPU som svikter uner spill og ikke den svake CPUEN ?? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Protip: Ikke klag på dårlig ytelse i spill på bærbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå