AnonymGjest Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dette med at FrP er et naziparti er vel like saklig som å kalle regjeringen kommunistisk og AP for sosialister. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Dette med at FrP er et naziparti er vel like saklig som å kalle regjeringen kommunistisk og AP for sosialister. Og kalle AP for sosialister er det mest usakelige jeg noengang har hørt altså. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dette med at FrP er et naziparti er vel like saklig som å kalle regjeringen kommunistisk og AP for sosialister. Og kalle AP for sosialister er det mest usakelige jeg noengang har hørt altså. Hvis skal være seriøse er jeg enig i det Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Dette med at FrP er et naziparti er vel like saklig som å kalle regjeringen kommunistisk og AP for sosialister. Ja, de jeg kjenner irl som stemmer frp gjør nettopp det. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Denne barnslige navnekallinga vil jeg si venstresia er flinkest til, det skal dere ha... Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Merker dere hvor mye fritid sosialister har? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg merker at FrP-ere liker å slenge ut "sosialist" om alle som ikke stemmer FrP. Og jeg merker at de er like lite nyanserte som jeg er i dette innlegget. Endret 30. mars 2009 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Navnekallinga kommer vel av at alt til venstre for FrP er sosialistpakk og kommunister. Det er besynderlig, med tanke på hvor mange sosialistiske elementer FrP har i politikken sin. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Denne barnslige navnekallinga vil jeg si venstresia er flinkest til, det skal dere ha... wut? Mine erfaringer sier det stikk motsatte. Jeg leser oftere "jævla sosialister" enn "jævla fascister" i kommentarfelt på diverse aviser. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg tror denne tråden kunne vært veldig god om TS hadde latt være å dra inn nazisme. Da kunne vi fått en debatt om det saken egentlig handler om, vet egentlig FRP-velgere hva de stemmer på? Nå sitter vi igjen med to leirer som roper om sosialisme og fascisme. For å prøve å svare på det jeg tror tråden egentlig skulle handle om, så tror jeg faktisk ikke at alle FRP-velgere vet hva de stemmer på. Klart, som påpekt før i tråden, de færreste er helt oppdatert på hva deres parti står for, men jeg mener en del FRP-velgere er i en egen klasse. Det kan neppe diskuteres at FRP er et parti for de med en så sterk økonomi at de klarer seg uten hjelp fra staten. Hvordan kan det da ha seg at så mange lavtlønnede og småbarnsforeldre stemmer FRP? Jeg mener at FRP er et rikmannsparti, stemt fram av "arbeiderne". Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Denne barnslige navnekallinga vil jeg si venstresia er flinkest til, det skal dere ha... wut? Mine erfaringer sier det stikk motsatte. Jeg leser oftere "jævla sosialister" enn "jævla fascister" i kommentarfelt på diverse aviser. Fascister er like brukt, men nazist og rasist er vel det som blir mest brukt. Hva slags aviser du leser skal jeg ikke blande meg bort i. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det er jo ingen tvil om at det er høyresiden som slenger mest dritt. Alle til venstre for FrP er jo sosialister eller kommunister. Merker dere hvor mye fritid sosialister har? Måtte bare ta med dette. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg tror mange er lei av Den rødgrønne regjeringen og ser i motsatt retting, altså mot Frp og høyresiden. Men det jeg tror de fleste glemmer er hvor godt vi har det i Norge idag, selv me finanskrisen, vi har mindre arbeidsledighet enn nabo landene våre og vi har det for godt enda, selv om det er noen som kjenner det på kroppen. Men som sagt er det ofte sånn at velgene ikke vet hva de stemmer på, de ser på ting som mindre skatt, mindre avgifter og billigere sprit. Og det må vi gjøre noe med og få folk til å lese å forstå partiprogrammene til partiene. Burde nesten være pensum i skolen Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Mange velgere tror også fullt og fast på at FrP er det eneste partiet som ikke er "naive" mht. innvandring. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg må kankje innrømme det ble litt feil med den Nazi quoten, så har endret førsteposten nå! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Med tanke på de funn NRK gjorde i FrP-bygda Stranda, tyder veldig mye på at FrP-velgerne ikke helt vet hva de stemmer på.. Hugsar godt den reportasjen ja. FRP har gjort det skremande godt i fleire av Sunnmørskommunane, men so snart ein går nedom fylkesgrensa til Nordfjord er situasjonen ein heilt annan. Mykje tyder på at vi nordfjordingar er eit heilt anna folkeslag enn naboane våre. http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/148556 Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Det er vel heller de rødgrønne som er nazister som ikke engang kan holde på det de lover...og som kjører landet vårt rett nedover til bunnens ende. Endret 30. mars 2009 av RevelleR Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det er vel heller de rødgrønne som er nazister som ikke engang kan holde på det de lover...og som kjører landet vårt rett nedover til bunnens ende. Hehehehehhe. Ja ikke sant. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 snik FRP-ing ops.. valget i 2009 var vist allerede bestemt i 2006 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er vel Mossad som kommer til å snikmyrde både Stoltenberg og Gahr Støre og så vil FrP bli valgvinner med 70% av stemmene ikke sant Evilfish? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå