DKH Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvilken TV anbefaler dere til denne prisen? Tenker LCD. Brukes mest til TV og film. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvorfor lcd når plasma er best til film og tv? Lenke til kommentar
DKH Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Grunnet at den muligens skal stå i et lys med direkte sollys mot TV. Men kom gjerne med gode plasma-alternativer også. Har overhodet ingenting imot de skjermene i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 For 8.500,- får du Philips 7403 som er en knakendes god tv. Den kom blandt annet ut som best i test i lyd og bilde 12/08. Jeg har den selv og kan gå god for den. Hvis du vil spare noen tusen så er nok LG PG6000 eller Panasonic PX80 gode alternativer. Selv ville jeg styrt unna Samsung A656 som får mye skryt på diverse nettsteder, men den sliter så mye med input-lag at jeg ville blitt gal hvis den stod i min stue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå