Gjest oppgitt_gutt18 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Heihei alle sammen Vel det har seg slik at jeg har et par ting jeg gjerne vil spør folk om her på forumet, men først så tenkte jeg at jeg skulle forklare situasjonen jeg sitter i for øyeblikket. I en ganske så lang periode(over et halvt år)så har jeg håpet på å finne drømmejenta, nemlig fordi jeg føler meg virkelig klar for et forhold. Men desverre så har ikke ting klikket helt som planlagt. Jeg har selvfølgelig møtt et par jenter som jeg har trodd har vært en potensiell partner, men jeg har aldri holdt på med noen av dem i mer enn en måned av gangen max. Jeg sliter rett og slett med å finne den rette jenta .. Dette er noe som jeg går rundt å tenker på hver eneste dag. Det er ikke sånn at jeg er direkte desperat, det er bare det at jeg aldri har vært i noe seriøst forhold. Jeg har fått høre at jeg er en "player" av diverse folk, men det stemmer ikke i det hele tatt. Jentene som jeg har vært henne i har jeg liksom blitt lei av merkelig nok. Og det har ingenting med at jeg har "playet" dem, det har bare blitt oppfattet sånn. Jeg fatter ikke hva som går av meg .. Så kan jeg jo fortelle at i fjor så møtte jeg faktisk hva jeg definèrer som drømmejenta, ble retten og sletten helt oppslukt av henne. Lykkeligere har jeg aldri vært, jeg tenkte på hu hele tiden og gjorde alt jeg kunne for å møte henne. Desverre så var visst ikke dette gjensidig, så det endte med at hu knuste hjertet mitt i tusen biter. Jeg var totalt ødelagt i langt tid etterpå og gikk bare rundt å tenkte at jenter bare var noe dritt, og at jeg var HELT ferdig med dem. Noe som bare var tull selvsagt. En annen jente som jeg har holdt på med mente at jeg var alt for snill for hu og at på grunn av det kunne det aldri fungere mellom oss. Altså, hvordan er det mulig å bli for snill for noen? Jeg har til de grader prøvd å forstå hvorfor hu sa akkuart det, men har aldri kommet frem til noe svar. Er også nevneverdig at jeg sliter med dårlig selvtillit, noe jeg har gjort i drøyt 2-3år nå uten at jeg skal gå altfor mye inn på det. Spørsmålene jeg da har kommet frem til låter som følger : -Hva kan jeg gjøre for å forbedre selvtilliten? -Hvorfor klarer jeg aldri å finne ei jente som jeg kan innlede et seriøst forhold med? -Hvorfor går jeg lei av jentene jeg møter .. ? Huffa meg .. føler alt dette ble bare noe kluss .. Måtte bare få dette ned på papiret, har vurdert å skrive dette en god stund nå, har bare aldri fått meg til å gjøre det. Takker for svar. Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvis du starter med å være litt frempå, så blir dem innteriserte i deg så kan du bare ta det helt med ro så dem ikke går LEI deg, la det gå tid, jenter trenger mye tid som regel!!! Lenke til kommentar
Gjest oppgitt_gutt18 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvis du starter med å være litt frempå, så blir dem innteriserte i deg så kan du bare ta det helt med ro så dem ikke går LEI deg, la det gå tid, jenter trenger mye tid som regel!!! Vel, problemet mitt er at jeg ikke er så grusomt frempå av meg som person. Dessuten har jeg prøvd det du prater om før, funka bra dårlig visst jeg skal være helt ærlig : ) Lenke til kommentar
_stronger_ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Mange som sliter med slike problemer opplever ofte at det kommer litt av seg selv etterhvert. Noen ganger må man bare ta en sjans og sats på seg selv, det høres kanskje uhyre vanskelig ut for deg som har dårlig selvtillit, men som et tenkede menneske kan du kanskje høre at det høres logiskt ut. Dessuten må du ikke rushe med å finne den rette, mange ganger finner man ikke den rette fordi at man "overser" mulighetene og vurderer valgene dårlig. Hvis man har dårlig tid med å finne den rette kan det være at man ikke lærer å kjenne de man kanskje egentlig passer sammen med, men som man aldri får oppleve pga at man tar en forhastet beslutning. Du sier at den andre jenta du fant som du hadde det super-bra sammen med mente at du var "for snill" med henne. Det kan ha noe med det å gjøre at ikke alle jenter liker at gutta legger roser på senga hver kveld og ordner opp alt. Dette er selvfølgelig en super hyggelig tanke, men saken er den at jenter ofte liker å være selvstendige og da også føle at de har kontrollen i sitt eget liv. Mine råd til deg er at du må ha tålmodighet. Kjærlighet kommer ikke helt av seg selv, men slapper du av og ikke rusher med å finne den rette er du langt på vei. Du kan jo prøve å dra til steder der du kan møte jenter/damer av din interesse. Endret 29. mars 2009 av _stronger_ Lenke til kommentar
Gjest oppgitt_gutt18 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Du sier at den andre jenta du fant som du hadde det super-bra sammen med mente at du var "for snill" med henne. Det kan ha noe med det å gjøre at ikke alle jenter liker at gutta legger roser på senga hver kveld og ordner opp alt. Dette er selvfølgelig en super hyggelig tanke, men saken er den at jenter ofte liker å være selvstendige og da også føle at de har kontrollen i sitt eget liv. Der satt du veldig på spissen må jeg si, men skjønner tegninga for det om (: Og det du sier om at jeg må ha tålmodighet, kanskje det er der det ligger. Hvem vet? .. dessuten tror jeg motsa meg selv i første post, mulig jeg er desperat after all :/ Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 slik jeg har forstått det er du 18 år.. det du trenger er å chille. er ikke meninga man skal finne drømmedama i en alder av 18 år! i den perioden her skal du feste, ha det gøy, bli kjent med mange folk og pule rundt (også kalt å bygge et nettverk)... Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 De fleste finner ikke kona/mannen sin før langt ut i tyveårene, eller tildlig treveårene. Du er 18 år? Ikke tenk på det man kan ikke lete etter drømmejenta. Hun møter du når du møter henne rett og slett. Om det er på en fest, på skolen, i køen på rimi hva som helst Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dude, du trenger ikke finne drømmedama når du er 18! Hey, du har faktisk ennå ikke vært russ... Men for å ta det første først, for å forbedre selvtilliten din må du endre tankene dine om deg selv. Jeg skal prøve å ikke anta for mye, men du virker nokså selvdestruktiv i førsteposten din. Selv om dama sa du var for snill, så ikke la det gå innpå deg. Det finnes fantastiske damer der ute som vil ha deg! Hvorfor det? Jo, fordi du i bunn og grunn er AWESOME! Du finner ikke flotte jenter ved å lete og kategorisere etter dem. Du møter dem, som Christeven sier, og det eneste som står mellom deg og drømmedame er litt sosialisering og en masse, masse morro! Hvis du føler at du er nødt til å ha et forhold for å være fullstendig lykkelig eller en skikkelig mann, så er det bare å spørre alle forumgutta om deres sivilstatus, så finner du mange dritkule fyrer uten dame. Det er ingen hast, aldri noe hast! Hvorfor går du lei av jentene du møter? Du er ikke betatt, og da går man til slutt lei, og enda fortere hvis man investerer mye energi og tid på jenta. Slapp av, læx ned, det er ikke nødvendig å tenke at det er noe feil med deg. Er du ikke interessert, så er du ikke interessert, og det gangner ingen hvis du faker interesse. Lykke til! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 I en ganske så lang periode(over et halvt år)så har jeg håpet på å finne drømmejenta Du har akkurat begynt kis. Jeg har selvfølgelig møtt et par jenter som jeg har trodd har vært en potensiell partner,En annen jente som jeg har holdt på med mente at jeg var alt for snill for hu og at på grunn av det kunne det aldri fungere mellom oss. Altså, hvordan er det mulig å bli for snill for noen? Jeg har til de grader prøvd å forstå hvorfor hu sa akkuart det, men har aldri kommet frem til noe svar. Du sier at du har problemer med å finne drømmejenta (..i løpet av ett halvt år), men her sier du at du allerede har datet flere jenter? Høres ut som du er på god vei allerede. Å skyte gullfuglen etter noen få måneder er litt vanskelig så lenge du leter etter "drømmejenta" di. Hvordan det er mulig å bli for snill? 'Tøffel' er vel ordet du muligens leter etter. Se på hva du gjorde for henne, hva hun gjorde for å fortjene det - og hvordan dere respekterte hverandre. Du har vel hørt uttrykket 'bad boy' ? Ikke ta det bokstavlig, bare gi mer generelt faen (uten å oppføre deg som en drittsekk, det er ikke det det handler om) -Hva kan jeg gjøre for å forbedre selvtilliten? -Hvorfor klarer jeg aldri å finne ei jente som jeg kan innlede et seriøst forhold med? -Hvorfor går jeg lei av jentene jeg møter .. ? - Det første spørsmålet er en tråd for seg selv. Du må i hovedsak se på deg selv. Du prøver kanskje å bruke jentene du til å booste selvtillitt, uten at du egentlig finner de interessante. - Som sagt, du har akkurat begynt, så du kan ikke stille det spørsmålet engang. - Du har ikke møtt den rette. Jeg vet ikke hvorfor du blir lei av de da du ikke sier noe om det, men det virker igjen som du prøver deg på feil type dame.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 har ikke lest noen poster, men utifra nicket er du 18? slapp av mann, du har hele livet på deg, chill, nyt livet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du er 18, du skal ikke lete etter den rette. Finn deg heller ei du har det gøy med, uten å tenke på noen fremtid Lenke til kommentar
Gjest oppgitt_gutt18 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Mange gode besvarelser her, det setter jeg pris på Beklager visst dette virker som en "sytepost", var ikke det som var intensjonen min, er bare oppgitt som dere sikkert har lagt merke til. Men skal ta til meg tipsene dere har lagt på bordet her og igjen, MANGE TAKK alle sammen! Lenke til kommentar
Gjest 16 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei Er 2 år yngre, men alikevel i samme situasjon.. Sliter med det å finne den "perfekte", men som folk sier her.. det kommer vel, selv om jeg føler meg relativt lei av å leite.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei Er 2 år yngre, men alikevel i samme situasjon.. Sliter med det å finne den "perfekte", men som folk sier her.. det kommer vel, selv om jeg føler meg relativt lei av å leite.. Husk at om du skal ha ei "perfekt", så må man som regel være "perfekt" selv også Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Og det er ikke noe vits i å lete etter 'den rette,' fordi da får du automatisk et desperat kroppspråk. Desp er ikke attraktivt. Nyt livet, mann, og ikke tenk på at du 'må ha en kjæreste.' Lenke til kommentar
isprins Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det er ikke sikkert at man finner den rette heller, men man kan ha det gøy i mellomtia Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Å lete etter den rette er som å lete etter gullgryta i enden av regnbuen. Finne den rette er ikke det samme som å finne et antrekk. Endret 31. mars 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Litt tidlig å miste håpet som attenåring egentlig.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Wey, jeg har akkurat samme problem, faktisk. Altså, jeg leter ikke etter drømmemannen, en som skal vare livet ut, men man kan jo alltids håpe. For min del leter jeg fordi jeg føler jeg går glipp av noe. Jeg er 23 år, og synes det er på tide å teste ut hvordan det er å være i et forhold. Jeg blir også fort lei av folk. Noen kan virke veldig ålreit og spennende i starten, men så blir man bedre kjent, og det avdukes flere og flere negative egenskaper hos vedkommende. Til slutt blir de så dominerende at det ikke er noe vits å prøve lenger. Eller så kommer man liksom til bunns i den andre alt for fort, og det er ikke noe mer oppi det hodet å utforske og bryne seg på. Kjedelig. Nå vet jeg ikke om det er derfor du går lei av jentene, trådstarter, men uansett har du faktisk ikke noe annet valg enn å fortsette letingen. I hvert fall må du ikke gi opp håpet, for du er jo tross alt bare ungdommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå