brunern Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg trenger hjelp til å lage et bilde som jeg skal bruke til tag på cs: dette skal være på bilde: Det skal står CRAZY med store bokstaver. Det skal være et litt skummelt bilde på en måte. Resten bestemmer dere På forhånd takk Endret 29. mars 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) De fleste som gjør det gjør det for penger drev på med det før, men har sluttet, (Sjekk aventaren min, den har jeg painta, det står ZUMEY) Kan lage en helt okei en til deg, hvilken farger liker du? Endret 29. mars 2009 av zumey Lenke til kommentar
brunern Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 De fleste som gjør det gjør det for penger drev på med det før, men har sluttet, (Sjekk aventaren min, den har jeg painta, det står ZUMEY) Kan lage en helt okei en til deg, hvilken farger liker du? JEg vil liker rød, gul og svart sånn som du hadde gort det på det bilde. Men kan du gjøre det gratis for meg? Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja ofc, men du må nesten finne ut AKK hvordan du vil ha det, er litt tom for idèer atm:( Lenke til kommentar
brunern Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Ja ofc, men du må nesten finne ut AKK hvordan du vil ha det, er litt tom for idèer atm:( Kan du ikke bare lage det sånn som ditt bilde bare at det står crazy, for bilde ditt var kult Lenke til kommentar
emero Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) small one made quickly with free-to-use picture, so no copyrights broken Endret 10. april 2009 av emero Lenke til kommentar
Azurathus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fiksa litt på zumey sin i Photoshop. Si ifra dersom du vil ha noe endret, var usikker på den blå stroken. Lenke til kommentar
brunern Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Fiksa litt på zumey sin i Photoshop. Si ifra dersom du vil ha noe endret, var usikker på den blå stroken. den var bra som den er:) kjempe bra! Lenke til kommentar
brunern Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Her er mitt bidrag: Takk small one made quickly with free-to-use picture, so no copyrights broken Takk! Lenke til kommentar
brunern Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Fiksa litt på zumey sin i Photoshop. Si ifra dersom du vil ha noe endret, var usikker på den blå stroken. Deg går ikke å bruke det som tag, når du trykker import spray så ligger ikke bilde der du lagret det:( Vet du hvorfor? Lenke til kommentar
Azurathus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kanskje det fungerer bedre med .jpg format? Lenke til kommentar
brunern Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Kanskje det fungerer bedre med .jpg format? Takk, nå fungerer det bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå