TheHead Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har en relativt "rå" gamermaskin stående på kontoret, og en HTPC stående i stua tilkoblet TVen. Har kablet nettverk mellom disse to maskinene (Gigabit), og det jeg da lurer på er om det er mulig å installer spill på gamerPCen og spille det i stua via en eller annen applikasjon som jeg kan installere på HTPCen? Har tenkt tanken på Remote desktop, men oppdaterer den bildet ofte nok til at jeg kan spille over dette? Noen som har gjort noe slikt, eller har noen ideer om hvordan dette vil funke? Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) sist jeg prøvde det programmet klikka spilla litt oftere.. men det funka greit å spille oblivion på en net pc =) Endret 30. mars 2009 av kjeLL// Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Nice! Skal få testet det i løpet av påsken :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå