Ratleto Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 ... og da dukker sommer-reserve-bilen til svigers også opp! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 syns dette ble litt for snapshot aktig, ikke nok action i bildet liksom. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Javel? Har du noe forslag til hvordan jeg kunne gjort det annerledes? Lenke til kommentar
Leska Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Ikkje heilt enig i at det er eit typisk snapshot bilde. Eg trur eg liker det, utan å bruke altfor mykje tid av den 10 minuttars lange pausen min på det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Likte det jeg. Klart bilde, fine farger. Himmelen passet fint inn. Pent Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Takker for kommentarer. Delte meninger her, i alle fall. Kanskje bildet hadde passet best i en avis e.l. som illustrasjon for snøsmelting, og ikke noe mer enn det, kanskje? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Takker for kommentarer. Delte meninger her, i alle fall. Kanskje bildet hadde passet best i en avis e.l. som illustrasjon for snøsmelting, og ikke noe mer enn det, kanskje? Passert helt klart som illustrasjon i en avis. Er mer i bildet enn det ogå, men du er ikke helt i mål. Sitter og funderer på hva som kunne gitt det lille ekstra. Lurer på om mer vidvinkel på objektivet, gått nærmere og en strammere beskjæring kan være et forslag. Tom Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Passert helt klart som illustrasjon i en avis. Er mer i bildet enn det ogå, men du er ikke helt i mål. Sitter og funderer på hva som kunne gitt det lille ekstra. Lurer på om mer vidvinkel på objektivet, gått nærmere og en strammere beskjæring kan være et forslag. Tom Er egentlig litt enig med deg. Ikke helt i mål. Jeg har bilder fra mange flere vinkler, men dette er midt i et boligstrøk, så det var ikke så lett å "isolere" bilen, og ikke ha så mange forstyrrende elementer. Hadde den stått midt ute på et jorde, så tror jeg at jeg hadde fått det til bedre, men sånn sto ikke bilen. Skal vi se. Her er litt mer oversikt over området rundt bilen, og hvordan snøen ligger på den. Er dette noe å jobbe videre på? Bilen mere forfra og bakgrunnen der. Og til slutt en alternativ edit av det originale bildet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Bedre kontraster og mer 'glans' i bilen på siste bildet Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Litt morsomt at sommer-reserve-bilen har skiboks på taket............ Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Bedre kontraster og mer 'glans' i bilen på siste bildet Jo, var sånn jeg tenkte da jeg fiksa på bildet, men samtidig forsvinner litt av "våren" i bildet. Hele bildet blir ganske kaldt. I det første bildet jeg la ut, så ser man jo blå himmel, som gir en viss følelse av godvær e.l. Litt morsomt at sommer-reserve-bilen har skiboks på taket............ Det ble bare sånn. Hehe. Bilen har bare sommerdekk, og skiboksen fulgte med på kjøpet. Artig observasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå