Lukilock Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Hallo! Kjenner en som har knust skjermen på sin Dell Latitude D531. Jeg kan kjøpe den for 4-500kr, er det verdt det? Kommer sikkert bare til å kjøre som server med remote desktop så om skjermen er knust har det egentlig ingen betydning for meg. Om jeg kommer til å ordne den så kommer skjerm på 1300kr +mva på ebay. Specs: - AMD x2 1,8GHZ - 2GB Ram - 80GB Sata - ATI radeon******* skjermkort, null betydning for meg - CD/DVD brenner - 6cellers batteri - Knust skjerm Den er 5mnd gammel. Verdt 4-500kr? Endret 29. mars 2009 av Deutzfahr Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 tror ikke du vil kunne få mer enn 3 lapper for den MAX. stor mulighet for mindre og. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Ikke jeg som skal selge den. Jeg skal kanskje kjøpe en for 400-500kr. Er det en grei pris? Det er knust skjerm på den. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 oida, så ett par nuller for mye jeg. om du vet hvordan du kan fixe den er det ett bra kjøp ja. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 En uke for sent ute - men hvis du ikke har kjøp den enda, så gjør det. Selv uten å fikse den er det et OK kjøp. Kan brukes med ekstern skjerm, selv om intern skjerm er ødelagt. Da har du en "lydløs" kontormaskin som ikke tar noe plass, og som attpåtil har "innebygget ups". Lenke til kommentar
Pess Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) oi det hørtes bra ut, jeg har en slik en som denne som skole PC, hva koster denne ny? hadde vært litt greit å vite, for vist jeg roter bort denne må jeg ut med 5 lapper xD Endret 19. april 2009 av Pess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå