Gloryhoundz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Hei Hei , http://www.mil.no/familieweb/start/sted/os...rticleID=141269 ( Fra 2007 ) jeg vet det var i 2008 ( i fjor ) da jeg selv var der. Men er det noen som vet om forsvaret vil ha en slik dag i år også ?? , jeg spør prg av noen greier jeg + det jeg driver med på fritiden skulle ha snakket med forsvaret om angående denne dagen i såfall. evt når skal den være i år ? mvh Gloryhoundz EDIT : Vet denne er postet feil , men fant ikke noe annet sted å legge den, isåfall moderator, flytt denne Endret 29. mars 2009 av Gloryhoundz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
mberger Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Gardens dag arrangeres 14. juni i år. Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Gardens dag arrangeres 14. juni i år. Tusen takk, noen internettside dette står på ?? hvor man evt kan finne noen kontakt informasjon ?? Lenke til kommentar
mberger Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fant det ut på gardens hjemmesider, under "termiliste musikk/drill" i høyre marg. Det er garden som arrangerer dette, så du kan jo prøve å kontakte dem med spørsmål: kontaktinfo, HMKG. Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Tusen takk , dette hjalp, post kan stenges med mindre noen vil diskutere, åpen dag på huseby her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå