TheHead Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Har planer om å bygge noe rundt et Asus P6T hovedkort og en Intel Core i7 920 prosessor. Men jeg trenger hjelp til å velge RAM... Har tenkt på tre moduler (6 Gb)for å utnytte trippelkanalen, men har ingen planer om å overklokke dette oppsettet. Trenger derfor RAM med grei ytelse, ikke noe ekstremgreier som krever mye mikk makk i BIOS for å snurre Prisklasse bør helst være "behagelig".. rundt 1000 - 1500? Noen som kan gi noen gode tips til meg? Endret 29. mars 2009 av TheHead Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ganske rimelige brikker som jeg vil tro yter ganske bra. Synes faktisk at det er ganske billig. Ikke så lenge siden jeg betalte 2000kr for 2GB DDR2 RAM, så 6GB DDR3 minne kjørende på bra frekvens for litt over 1000-lappen er absolutt ikke dårlig! Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei dette vil nu jeg si er billig. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=113332 OCZ DDR3 6 GB Gold XTC 1600MHz 750,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå