Gå til innhold

Anbefaling av en monitor (ca 22-24") til xbox360?

sdf123

Anbefalte innlegg

Tenkte at denne ville passe best, da det egentlig gjelder for alle konsoller.

Jeg er på jakt etter en monitor som jeg skal bruke til en Xbox 360. Den skal egentlig bare brukes til spilling. Jeg ser for meg en med noen enkle høyttalere(ikke et must), ca 22-24" og som har HDMI inngang.

Har sett litt på BenQ E2200HD. Noen med erfaringer til den? Har også vurdert en Samsung LE19A656A1. Noen med noe erfaringer med den, ser den kommer bra ut i tester, men det er mest hvor de har testet mot tv sendinger og filmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen erfaring med noen av disse, men det er jo en vesentlig prisforskjell her som du heller bør vektlegge. Du får utvilsomt en god skjerm hvis du velger Samsungen, men den er jo langt over dobbelt så dyr. Du kan jo se på de begge i butikk og så gjøre deg opp en mening derfra før du bestiller på nett?

Lenke til kommentar

https://prisguiden.no/product.php?produc...amp;view=images

Denne har jeg og den er storfonøyd med. Jeg bruker ikke høytalerene som er innebygd, men jeg har lest at de er skikkelig dårlige, men du har lydutgang til headset om det skulle være noe. Jeg bruker VGA fra xboxen, og det har hendt at jeg har sett antydning til tearing (om det er rett navn), på noen eldre spill. Nye går kjempebra.

Lenke til kommentar

Han har muligens en Xbox360 uten HDMI-utgang. VGA gir også et veldig godt bilde, ikke til å kimse av det :) men da må du ut med noen kroner ekstra for kabelen, pluss at HDMI også overfører lyd så det er klart et bedre alternativ.

Endret av This is David™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...