jarikarl Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har bestilt meg en knallbra TV (Samsung 46" i 9 serien) og trenger nå en PS3. Ser at det er mange utgaver og orker ikke lese meg opp på dette også. Hvis det er noen av konsollene som fungerer ekstra bra sammen med pc eller dreambox er dette en fordel. Hvis den kan være en trådløs enhet i nettverket mitt er det helt topp. En hardisk med litt størrelse på er også ok. Takk Jan Arild Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Finnes strengtatt bare to utgaver nå. En med 40 og en med 80gb. Tror man får 120gb, men det er sjeldent. Du kan alltids erstatte hardisken med en 250+gb hvis du vil. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Det er en utgave av ps3 i salg, og det er 80gb versjonen. Som pentum sier kan disken erstattes uten problemer med en større 2,5" disk. Noen plasser kan du finne restlager av 40gb versjonen. Utover ristende håndkontroll og harddiskstørrelsen er begge disse versjonene helt like. PS3 fungerer utmerket sammen med pc, du kan streame stort sett alt av filformater, inkludert x264. Ps3 kan brukes trådløst, men det er selvsagt en fordel å benytte kabel ved streaming. Nettverkskortet i ps3en er 1gbit.. så dersom du har mulighet for kabel er ikke valget vanskelig satt opp mot trådløst.. Endret 29. mars 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ser Digital Impuls selger en 500gig versjon. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Til hvilken pris? Overpriset kan jeg tenke meg, det de har gjort er at de har byttet ut den orginale hdden med en på 500 gb og det kan du selv gjøre enkelt og uten å miste garantien. Og gjør du det selv blir det mest sannsynlig billigere også. Endret 4. april 2009 av Jo Are Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=378960 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå