Gå til innhold

Beste PS3 pakken

jarikarl

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg en knallbra TV (Samsung 46" i 9 serien) og trenger nå en PS3. Ser at det er mange utgaver og orker ikke lese meg opp på dette også.

Hvis det er noen av konsollene som fungerer ekstra bra sammen med pc eller dreambox er dette en fordel. Hvis den kan være en trådløs enhet i nettverket mitt er det helt topp. En hardisk med litt størrelse på er også ok.

Takk

Jan Arild

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en utgave av ps3 i salg, og det er 80gb versjonen. Som pentum sier kan disken erstattes uten problemer med en større 2,5" disk.

Noen plasser kan du finne restlager av 40gb versjonen. Utover ristende håndkontroll og harddiskstørrelsen er begge disse versjonene helt like.

PS3 fungerer utmerket sammen med pc, du kan streame stort sett alt av filformater, inkludert x264. Ps3 kan brukes trådløst, men det er selvsagt en fordel å benytte kabel ved streaming. Nettverkskortet i ps3en er 1gbit.. så dersom du har mulighet for kabel er ikke valget vanskelig satt opp mot trådløst..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Til hvilken pris?

Overpriset kan jeg tenke meg, det de har gjort er at de har byttet ut den orginale hdden med en på 500 gb og det kan du selv gjøre enkelt og uten å miste garantien. Og gjør du det selv blir det mest sannsynlig billigere også.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...