Axl91 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 God kveld. Jeg har ett liteproblem. Jeg er ganske elendig til å tenke over ting jeg sier og gjør. Jeg gjør ting ofte etter hva jeg tolker og syntes er greit, men tar ikke hensyn til andre. Som for eksempel min kjæreste(1 år&2måneder).Det er i grunn litt slitsomt for henne. Er derfor jeg vil gjøre noe med det, selv så driter jeg rett og slett i det for de andre kjenner ikke situasjonen. Men skjønner jo ikke at det er kult for henne å høre fra andre, rykter om at jeg sitter og prater venneprat med en annen jente lenge(folk ville ha for seg at det skjedde noe mer). Eller at jeg er relativt ærlig frekk mot folk jEg ikke liker, eller prater til besteveninna til kjæresten min om at jeg syntes hun er "gold digger". Har pratet en del med henne og jeg vil forandre meg. Konsentrer meg skikkelig i 2-3 uker så er det tilbake igjen... Er det flere som oppfører seg slikt? Jeg kan si at jeg er en relativt moden person ellers, men akkurat her så eier jeg nesten ikke sosial inteligens Spørsmålet er da; hvordan og hva skal jeg gjøre for å skjerpe meg?! Aksel Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Bli flinkere til å holde ting inni deg. La det gå 1 eller 2 ganger inni hodet ditt før du sier det. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ser ikke hvorfor du skal endre deg? Du er ikke annet enn deg selv, og du er ærlig. Har andre problemer med det, så har de andre problemer, ikke du. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tror jeg faktisk er enig med brutal_mann :S ta f.eks. de to situasjonene du beskrev i første post.. så lenge det ikke var noe mer enn venneprat med hu jenta, er det kun andres problem at de tenker "fishy business" med en gang. Og at du kaller ei jente gold digger ser jeg ikke problemet med, så lenge hu er det. Folk som oppfører seg sånn må da tåle og høre det.... og nå skal jeg gå og vaske tankene mine. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Enig med de to andre her. Du er deg selv og er tydligvis fornøy med det, så hvorfor skal du gidde å forandre deg? Dama de må godta deg for den du er, klarer hun ikke det så får hun heller finne seg en annen. Hvis vennina til kjæresten din ble såret av at du kalte henne "Golddigger" så slutt å kall henne det. Ikke vær frekk mot folk som tar seg nær av ting. Det er greit å være litt rappkjeftet, det er jeg selv. Men kun for morroskyld. Når jeg ser at folk tar seg nær av ting så slutter jeg med en gang... ...Fordi jeg selv ikke vil gå rundt å være en drittsekk! Endret 29. mars 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Enig med Touchdown, du kan være sarkastisk og småfrekk. Det trenger ikke være negativt, men ting som sårer folk er nok greit å holde inni seg. Selvfølgelig kan man ikke alltid vite hva folk blir såret av på forhånd. Det er allikevel visse ting man burde skjønne (brent meg selv her, hehe), og om du plumper ut noe uheldig ikke dra det videre. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 OK, jeg er faktisk enig i dere, hun burde visst hva hun ga seg ut på Men når jeg leser dette så kommer det fram noe mer. Jeg er en veldig flørtete person av natur, jeg gjør det faktsik uten å tenke over det, og skaper noen problemer. Jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer av seg selv. Enten så sier personen stopp og jeg skjønner hva som skjedde, men om den andre personen blir med på leken så skjønner jeg ikke helt hva jeg driver med. Og lurer på om noen som er like som meg der?`Jeg ser det jo som direkte respektløst av meg.. Dette var noe hun lett så forbi i en stormforelsket tilstand, men den har jo dabbet av så nå får jeg høre det. Har sagt et par ganger at jeg skal skjerpe meg, men er jo en litt stor forandring føler jeg. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Hva er det du gjør da? Er det ren flørting og øyekontakt eller koser og klår du på jentene også? Og gjør du dette når kjæresten er i rommet? (ikke noe sjakktrekk den siste der, spesielt når du selv tenker dette burde jeg ikke gjøre ) Endret 30. mars 2009 av Christeven Lenke til kommentar
pwned Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det å flørte med andre jenter er kanskje ikke et sjakktrekk uansett om kjæresten er rommet eller ikke? (!) Hvis du ikke klarer å la være og flørte med andre jenter, er du rett og slett ikke moden for å ha kjæreste.. med mindre dere har et litt åpent forhold. Saken blir litt mer komplisert om det er slik at du ikke skjønner at du flørter/om du ikke mener noe med det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Herregud, det er lov å flørte så lenge det ikke utarter seg. Det skulle da bare mangle. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Snakker om målretta flørting.. "legge an på"-typen Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Nei er ikke noe legge ann på flørting. Er vel bare ting som blir tolket slik. Ja mener jo ikke noe om det. hehe er ganske kosete av person. Og det er beste veninna mi også. men det er liksom ikke sånn jeg-er-keen-på-deg-kos. Og da ser ikke jeg på det som flørting:P Så da skjønner jeg det som regel ikke Ja kan godt henne at jeg ikke er moden nok Jaja det ordner seg! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du må tenke på hva det ser ut som for andre, spesielt kjæresten din. Selv om du ikke egentlig mener det på den måten hjelper det lite for de som ser på. De er ikke tankelesere. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Jepp jobber med saken;), men er litt vanskelig å omstille seg med et knips. Går rette veien, har nå ikke hørt noen klager på en stund. Hehe. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Selv om du ikke har hørt noen klager, er det ikke sikkert alt går på skinner. Spør henne selv, hvordan hun mener det går.. som utallige andre har sagt før meg: kommunikasjon er nøkkelen til..div. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå