fmxfe Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) hei.. jeg starter pc¨n min og slår på skjermen, så kommer (no signal detected) opp.. .. hva skal jg gjøre, har noen ett forslag ? takk for svar Endret 29. mars 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Som undertegnede har uttalt ørtten ganger før i denne kategorien, er det fint om man frembringer relevant informasjon i form av maskinvare og operativsystem om man ønsker hjelp, dette for at det blir lettere og kunne gi ytterligere assistanse. Lenke til kommentar
fmxfe Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Som undertegnede har uttalt ørtten ganger før i denne kategorien, er det fint om man frembringer relevant informasjon i form av maskinvare og operativsystem om man ønsker hjelp, dette for at det blir lettere og kunne gi ytterligere assistanse. skal jeg gi deg navn på skjermkort, maskin og harddsik ??? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Helst hovedkort, skjermkort og eventuelt minnebrikker og strømforsyning. Samt hva du har gjort selv for å feilsøke maskinen din. Dette vil bedre dine sjansen for å finne problemet og løse det. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det første jeg ville gjordt, er å sjekke at skjermkabelen sitter skikkelig i PCen og skjermen, og at det ikke er noe feil med kabelen. Erfaringsmessig opprettes en tråd på diskusjon.no før noen som helst feilsøking er gjordt Lenke til kommentar
fmxfe Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Helst hovedkort, skjermkort og eventuelt minnebrikker og strømforsyning. Samt hva du har gjort selv for å feilsøke maskinen din. Dette vil bedre dine sjansen for å finne problemet og løse det. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351717&CKS=PCW her er det : ) Helst hovedkort, skjermkort og eventuelt minnebrikker og strømforsyning. Samt hva du har gjort selv for å feilsøke maskinen din. Dette vil bedre dine sjansen for å finne problemet og løse det. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351717&CKS=PCW her er det : ) Produktbeskrivelse MSI P45 Neo-F - hovedkort - ATX - iP45 Produkttype Hovedkort Produktformfaktor ATX Dimensjoner (BxDxH) 22 cm x 30.5 cm Brikkesett type Intel P45 Express / Intel ICH10 Multi-Core-støtte Dual-Core / Quad-core Maks. databushastighet 1333 MHz Prosessor 0 ( 1 ) - LGA775 Socket Kompatible prosessorer Core 2 Duo, Core 2 Extreme, Core 2 Quad, Pentium Dual Core, Celeron Dual Core 64-bit prosessorkompatibilitet Ja RAM 0 MB (installert) / 16 GB (maks.) Støttet RAM-teknologi DDR2 SDRAM Diskkontroller ATA-133, Serial ATA-300 USB-portskonfigurasjon 12 x USB Lagerportskonfigurasjon 1 x ATA, 6 x SATA Lydutgang Lydkort - 7.1 surround Nettverkstilknytning Nettverksadapter - Realtek RTL8111B - Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet Vista-sertifisering Certified for Windows Vista Helst hovedkort, skjermkort og eventuelt minnebrikker og strømforsyning. Samt hva du har gjort selv for å feilsøke maskinen din. Dette vil bedre dine sjansen for å finne problemet og løse det. <a href="http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351717&CKS=PCW" target="_blank" rel="nofollow">http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351717&CKS=PCW</a> her er det : ) Helst hovedkort, skjermkort og eventuelt minnebrikker og strømforsyning. Samt hva du har gjort selv for å feilsøke maskinen din. Dette vil bedre dine sjansen for å finne problemet og løse det. <a href="http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351717&CKS=PCW" target="_blank" rel="nofollow">http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351717&CKS=PCW</a> her er det : ) Produktbeskrivelse MSI P45 Neo-F - hovedkort - ATX - iP45 Produkttype Hovedkort Produktformfaktor ATX Dimensjoner (BxDxH) 22 cm x 30.5 cm Brikkesett type Intel P45 Express / Intel ICH10 Multi-Core-støtte Dual-Core / Quad-core Maks. databushastighet 1333 MHz Prosessor 0 ( 1 ) - LGA775 Socket Kompatible prosessorer Core 2 Duo, Core 2 Extreme, Core 2 Quad, Pentium Dual Core, Celeron Dual Core 64-bit prosessorkompatibilitet Ja RAM 0 MB (installert) / 16 GB (maks.) Støttet RAM-teknologi DDR2 SDRAM Diskkontroller ATA-133, Serial ATA-300 USB-portskonfigurasjon 12 x USB Lagerportskonfigurasjon 1 x ATA, 6 x SATA Lydutgang Lydkort - 7.1 surround Nettverkstilknytning Nettverksadapter - Realtek RTL8111B - Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet Vista-sertifisering Certified for Windows Vista http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340676&CKS=PCW det er strøm Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Er dette en maskin du nylig har kjøpt eller bygget, eller er dette eldre maskin som plutselig har begynt å krølle? Lenke til kommentar
fmxfe Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Det første jeg ville gjordt, er å sjekke at skjermkabelen sitter skikkelig i PCen og skjermen, og at det ikke er noe feil med kabelen. Erfaringsmessig opprettes en tråd på diskusjon.no før noen som helst feilsøking er gjordt skjerm kabelen funker.. Er dette en maskin du nylig har kjøpt eller bygget, eller er dette eldre maskin som plutselig har begynt å krølle? den er helt ny ! fikk den for noen dager siden Lenke til kommentar
fmxfe Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Det første jeg ville gjordt, er å sjekke at skjermkabelen sitter skikkelig i PCen og skjermen, og at det ikke er noe feil med kabelen. Erfaringsmessig opprettes en tråd på diskusjon.no før noen som helst feilsøking er gjordt skjerm kabelen funker.. Er dette en maskin du nylig har kjøpt eller bygget, eller er dette eldre maskin som plutselig har begynt å krølle? den er helt ny ! fikk den for noen dager siden men har du noen forslag for hva jeg kan fikse eller gjøre ? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Om du ikke innehar kunnskap til å ordne dette selv (noen jeg dessverre frykter er fratredende i denne sammenheng), vil jeg på det sterkeste anbefale deg å levere den inn der du kjøpte den. Det er vanskelig å komme med konkret informasjon til problemløsning da dette kan være alt eller ingenting. Benytt garantien og lever dentil butikken. Endret 29. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
fmxfe Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Om du ikke innehar kunnskap til å ordne dette selv (noen jeg dessverre frykter er fratredende i denne sammenheng), vil jeg på det sterkeste anbefale deg å levere din inn der du kjøpte den. Det er vanskelig å komme med konkret informasjon til problemløsning da dette kan være alt eller ingenting. Benytt garantien og lever den inn til butikken. ok.. takk for svar.. ! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Bare hyggelig. Kontakt butikken og forlang hjelp og svar. Det plikter de å gi deg etter forbrukerkjøps loven. Lykke til med maskinen din og gi gjerne tilbakemelding om ønskelig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Velkommen til forumet fmxfe! Eg har endra emnetittelen til noko som er meir beskrivande for tråden. Du finn ein grei veiledning til korleis me kan lage gode emnetitler på dette forumet i Nettiketten. Her finn du og mykje anna nyttig informasjon om forumet. Om du samtidig tar turen innom Retningslinjene finn du alle våre regler og retningslinjer. Du treng ikkje pugge alt, men jo før ein byrjar jo betre blir det. Håpar du får eit triveleg opphald på forumet, ikkje vær redd for å besøke dei andre kategoriene, her har me noko for alle. Er det noko du lurer på så ta kontakt med ein moderator (f.eks. meg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå