siggii Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Skal lede klassen i oppvarming i gymtimen i morra, og vi skal levere inn et lite program. Det skal være på rundt 20 minutter, og det eneste jeg veit er at gymtimen handler om Turn/høyde/spyd/lengde. Derfor må jeg lage et program som varmer opp folka i klassen til dette, og jeg kan ikke så alt for mye om sånt gymgreier. Er Medier og kommunikasjon, så det burde ikke være alt for hardt opplegg. Har noen slappinger i klassen:P Det som vektlegges er - først og fremst om det følger treningstekniske "regler", at det begynner rolig osv. - alt det varmer opp kroppen til det som trengs - orginalitet er positivt. Noen som vet om noen bra øvelser? Hadde vært fint med litt hjelp :!: Endret 29. mars 2009 av siggii Lenke til kommentar
lofsa Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg trenger oppvarmingsøvelser for innebandy og for å skulle løpe en 1500 m. Kunne noen værsåsnill hjelpe!? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå