i93 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Heihei! Far min skal til Svinesund imorra, så jeg tenkte jeg skulle få han til å kjøpe litt "snacks" der, siden det er billigere. Først å fremst skal jeg ha et tilskudd som øker energinivået mitt. Vurderer sterkt å kjøpe N.O Xplode, men er det noen bedre? Skal også ha Nitrix og Cellmass. Noen som vet om en bra butikk på grensa som selger BSN produkter? Og er det noen flere must have produkter jeg må ha fra Sverige? EDIT: Skal også hamstre koffeintabletter Endret 29. mars 2009 av Macbook24ghz Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvorfor vil du kjøpe BSN? Det er bare søppel. http://www.tga.gov.au/recalls/2007/vpx.htm Det ligger en drøss med lignende saker, artikler og kjemiske analyser på nettet som bekrefter at BSN er ren humbug. Skal du bruke tilskudd så hold deg til det basale. Proteiner, Kreatin monohydrat og fiskeolje. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Riktig det, at kreatin, protein og div. fettsyrer er viktigeste, men dette har jeg allerede handlet, så det er ikke noe problem. Poenget var at jeg skulle ha noe som øket energinivået, og lysten til å trene når jeg føler meg litt slapp Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ingenting er bedre en Supercharge. Bare å google litt hvis du er i tvil. Kjøpte selv Supercharge + Animal M Stak. Noe av det beste og smarteste jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå