jarikarl Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Sliter med å finne ut av dette med Nordisk ver. gråimport. Surfet litt rundt for å finne ut hva jeg må gi for denne TVen med Nordisk garanti, men vet ikke riktig hva det er jeg finner. Nordisk eller grå?? Noen som kan finne en seriøs biutikk som leverer denne med Nordisk? Takk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kun bestbuy.no av disse som har den med nordisk garanti. LE55A966D1WXXE <-- XXE = Nordisk modell. Men, hvorfor kjøpe den der? Etterfølgeren er lansert, og på vei inn på markedet: http://www.samsung.com/uk/consumer/detail/...=UE55B7020WWXXU Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Nei, etterfølgeren til 9-serien blir ikke lansert før til høsten. 6000, 7000 og 8000-seriene er edge lit, så bildekvaliteten er ikke på nivå med 9-serien. Den kommende 9-serien blir eneste 2009-modell med lokalt dimmende LEDs. Endret 29. mars 2009 av chrlod Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ok, da har jeg lært noe nytt Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 MPX har norsk/nordisk modell: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...amp;plid=100268 Lenke til kommentar
jarikarl Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Hvis man får en feil på en Nordisk TV som er handlet på nett. Hvem betaler for transport til butikk? Jeg bor i Kristiansand. Er MPX en 100% butikk? Grunnen til at jeg spør er at jeg har en Euronics butikk i nabolaget som jeg driver og forhandler litt med. Tror imidlertid ikke de greier å skaffe 2008 modellen, men har et håp. Må i tilfelle gå for 2009 modellen av 7 serien. Da kommer en annen teknologi inn i bildet Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Butikken betaler for transport til verksted. Så det trenger du ikke tenke på , selv om du handler på mpx. Lenke til kommentar
jarikarl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Har ingen erfaring med såpass store handler på nett. Er mpx en sikker plass å handle? Er det fornuftig å betale på forskudd (visa)? Takk Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 MPX er eid av Komplett og er ganske solid. Det er snarere mindre risiko å handle der enn på den lokale sjappa, for å si det sånn. Med handler over nett så er det jo alltid å anbefale å bruke kredittkort slik at pengene ikke trekkes rett av din konto, men jeg har handlet mange ganger med MPX uten problemer og mitt inntrykk er at det er en av de mest seriøse nettbutikkene her til lands. Lenke til kommentar
jarikarl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Takker for all hjelp. Har nå bestilt TVen og gleder meg noe inn i h...... til den kommer på døra. Håper den svarer til de skyhøye forventningene mine nå. Har en 32 tommer Finlux "kassetv" nå, så det må jo bli bra VH Jan Arild Endret 31. mars 2009 av jarikarl Lenke til kommentar
jarikarl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Dumpa prisen ganske mye på gråimport TVen i dag. Fikk et greit tilbud på den Nordiske også. Lenke til kommentar
Gonken Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Takker for all hjelp. Har nå bestilt TVen og gleder meg noe inn i h...... til den kommer på døra. Håper den svarer til de skyhøye forventningene mine nå. Har en 32 tommer Finlux "kassetv" nå, så det må jo bli bra VH Jan Arild Godt valg av tv, men det er en farlig ting å ha i hus, fikk min for 1 måned siden, har enda ikke kommet meg ut av sofaen, sitter her med et fårete glis og har ikke lyst å gå ut i hagen, eller gjøre noe annet en å se på tv. Lenke til kommentar
jarikarl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 LOL Blir knallbra. Siden kjerringa flytter ut om et par dager så skal jeg finne meg noe ekstra lyd, en grei spillekonsol og litt kjøreutstyr også. Må begynne å kikke litt pSjekke denne, men var ikke blueray 20 år siden jeg hadde råd til sånne utskjeielser, så nå....... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Grattis med ny knall tv er kanskje ikke helt relevant dette, men tenkte jeg skulle nevne at samsung sin pixel garanti kun gjelder ved kjøp av tv'n over disk, ikke nett. Ang at du spurte om feil ...... Lenke til kommentar
jarikarl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Jaaaaaa, håper du har feil. Dette er jo veldig viktig, siden jeg kan få enda billigere grå skjermer. MEN, fikk en mail fra MPX der de svarte at: "Ja dette er en nordisk modell med full pixel garanti. Transporteres med Tollpost hjem på døren." Da må det vel være greit?? Ble denne riktig dette , uten blueray? Litt rot, men men Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 by all means, kan være jeg tar feil:) var bare det jeg ble informert om da jeg kjøpte min samsung le46a656 mai i fjor. Lenke til kommentar
jarikarl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Lett å gå i ball her Nå begynner egentlig fluefiskinga også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå