Hanfrapubennedigata Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Har 2 sanger jeg vil legge til. Etter å ha lagt til sangene, vil jeg legge til albumbilde, men jeg får ikke gjort noe med sangene. Ikke endret navn eller noen ting. Prøvde andre sanger, og det gikk bra. Veit noen hva som er feil med de 2 filene? (De er ikke skrivebeskyttet) Endret 29. mars 2009 av Vibetoon Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Nå du velger sangen og trykket ctrl+i, får du opp ting da du kan fylle ut? Edit: Det spørsmålet ble gjernet, ja. iPoder kan vise ting litt annerledes en iTunes og motsatt. Er navnet på artist og album likt skrevet (med små og store bokstaver)? Endret 29. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg får opp boksen te å redigere i ja, men det er "gråa" ut, så jeg får ikke gjort noe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvilken filtype er det? (Står unde første tab-en der). Må at jeg aldri har opplevd noe sånt før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå