©®@ŽҰ €дt Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei har hatt en del problem de siste 2 ukene... Strømforsyningen har "eksplodert". Kjøpte en ny, men den var deffekt så jeg måtte få enda en... Etter det fikk jeg et rart problem med internettet(https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1090567&hl=)... Nå har jeg enda et problem. Det er som hele daten lagger/hakker, i lengere tid kan det være helt ok bare litt hakking med 10-50 sec mellom hver gang, men så pluselig i helt tilfeldige tider hakker det så jævlig at det er som hele datan er i slow-mo... Alt hakker musen, video, lyd, program altså alt og Klokken mister også tid over tid... Datan min er ny formatert og OS er installert 5ganger... Drivere er av nyeste klasse. Hovedkort: Maximus Formula BIOS: BIOS Date: 04/02/08 17:27:32 Ver: 08.00.12 CPU: Intel® Core2 Quad CPU Q9450 @ 2.66GHz (4 CPUs), ~2.7GHz Skjermkort: NVIDIA GeForce 8800 GTS Er det noe mer som trengs så skal jeg poste det... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Er minnebrikkene korrekt konfigurert? Har du kjørt en memtest? Om den andre strømforsyningen din "eksploderte" i maskinen din, er du da sikker på at de andre komponentene dine ikke har kortsluttet? Lenke til kommentar
©®@ŽҰ €дt Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Er minnebrikkene korrekt konfigurert? Har du kjørt en memtest? Om den andre strømforsyningen din "eksploderte" i maskinen din, er du da sikker på at de andre komponentene dine ikke har kortsluttet? Minnebrikkene mine er perfekte. Kompnentene mine signaliserer ingen feil bortsett fra dette her... trodde det var batteriet på hovedkortet som gjorde at klokken mistet tid, men det forklarer jo ikke hakkingen... Har tengt på og prøve og bytte hovedkort, men er så jævla lei av og skru opp og skru sammen datan at jeg snart spyr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå