aman Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hei.. Jeg har lyst å reise i Asia/Australia/New Zealand og lurer egentlig bare på om noen vet om en side eller software som lar deg planlegge en reise : Sette opp liste over de ulike dagene, hvor du skal være, hva du vil gjøre osv.. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 sette opp en liste over de ulike så man har et tidsprogram av hva man skal gjøre vil jeg ikke anbefale. men du har http://www.kilroytravels.no/ Lenke til kommentar
aman Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 nå var det ikke ment som et tidsprogram, men mer som en oversikt å reise/styre ut fra.. + det er litt kjekt å sitte her i kalde Norge å trykke inn hvor jeg skal reise i utlandet.. ;P Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Klarer ikke helt se hva trådstarer er ute etter; er det noe i dette som ikke kan gjøres ved en tabell i Excel (eller et A4-ark og en HB-blyant ...)? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du ser rett og slett etter en kalender? Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Vet ikke om det er helt det du tenker på, men jeg kan anbefale www.tripit.com. Det fine med den siden, er at du f.eks. kan videresende e-poster fra flyselskaper, hoteller, og andre bookingsider, og så "setter den sammen" turen for deg.. Genial side. Kan også nevne, at om man har iPhone, så finnes det en application som heter TravTracker, hvor du kan synkronisere applikasjonen opp mot kontoen hos Tripit, og vips, så har du full oversikt i lomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå